30 Kasım 2012 Cuma

Flormar Quartet Eye Shadow-405

Herkese merhaba,haftanın en güzel günü Cuma gününde,keyiflerin yerinde olduğu günde çıtır çerez kıvamında bir tanıtım postu yapayım dedim. Uzun zaman önce aldığım Flor mar dörtlü göz farlarımı anca görücüye çıkarabiliyorum.
Aldığımdan beri zevkle kullandığım iki palet de fiyat-performans özellikleri bakımından gayet tatmin edici.
Bu palet 405 nolu palet. Farların tende ve paletinde görünümünün en gerçekçi-en yakın halini gösterebilmek için bu kadar az fotoğraf var. En yakın görselleri seçtim sizler için. Bu paleti,yana yana mavili-yeşilli tonlarda bir palet ararken buldum. Aqua dedikleri okyanus tonları makyajını yapmayı çok sevdiğimden bunu görür görmez atladım. Simli görünümünün de çok az,rahatsız etmeyecek dozda olması daha da mutlu etti.Ayrıca bu yazımda da bahsettiğim tavus kuşu tüyü renklerine hakim makyaj yapmak için de bu paletten faydalanıyorum.

Tenim aşırı beyaz olduğundan renkleri yoğun şekilde sürmeme rağmen ancak bu sonucu elde edebildim ama göz kapağında çok daha az çabayla sonuç veriyor ;) Farın kalıcılığı da gayet yeterli,sabah sürüyorum akşama kadar bozulmadan kullanabiliyorum. Toz farlarda yaşanan en büyük problem olan tozutma,kirpiklere dökülme problemini bu farda yaşamadım.

Paletin içindeki far süngeri çok işlevli olmasa da;kıvrımlı hatları sayesinde bazen gölge verirken düz far fırçalarından daha çok işimi görüyor.Ama tabi ki daha kaliteli,daha yumuşak olabilirdi. Ben bu ürünleri Kadıköy'de golden lady ojelerimi aldığım küçük bir bijuteriden aldım. Yanlış hatırlamıyorsam her bir plaetin fiyatı 8,00 TL idi. Ki şu an kozmetik marketlerdeki fiyatlarına baktığımda bir hayli ucuza aldığımı görüyorum.Özetle;ürünün fiyatı ve verimliliği göz önünde bulundurulduğunda, bu fiyata bu kalite,gayet güzel diyor insan. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder