15 Kasım 2012 Perşembe

Tavuskuşu Deseni desem,ilginizi çeker mi?


Oldum olası hayranımdır bu desene. Küçüklüğümüzde nerden alındığını bilmediğimiz tavuskuşu tüyleri vardı evimizde. Her gün alır,oynar,mükemmel renklerini incelerdim. Maviden yeşile geçiş sırasındaki o harika tonlar, tek başına o büyülü etkiyi yaratamıyor. Bir bütün halinde ise; ortaya etkileyici bir görüntü çıkıyor.
Şimdi; nerde o tonlara sahip kıyafet,aksesuar vs. var hemen atlıyorum! Makyajda bu tonlar mükemmel bir sonuç yaratıyor, kıyafetlerde ise çok seçenek olmamasına rağmen bulduğunuz anda kaçırmamanızı tavsiye ederim. Ayrıca; bizzat denemiş biri olarak tavuskuşu tüyleri bulmanız halinde evinizin dekorasyonunda da kullanın derim. Neden bu kadar övdüğümü daha iyi anlayacaksınız ;)

Benim bulabildiğim,piyasada görebildiğim tavuskuşu desenlerine-tonlarına gelecek olursak; eminim aralarından kalbinizi fethedecek bir dolu şey çıkacaktır!
Gelin buketlerinde tavus kuşu tüyü kullanımı oldukça cesur bir karar olsa da sonuç harika olmuş bence.

Bu desen-tüyler en iyi aksesuarlarda kendini gösteriyor.



 Elbiselerde ise; giyen kişiye ayrı bir zerafet kazandırıyor.



İşte evlerde aksesuar olarak kullanıma dair bir kaç ipucu ;)


 Bu deseni tırnaklarınızda, makyajınızda uygulamak düşündüğünüzden kolay. Hepimizin kozmetikçisi Derya sayesinde bir kaç görsel buldum bile ;) China Glaze' in Bohemian koleksiyonunu bilmeyenimiz kalmadı zaten. Bu koleksiyondan edinme şansım olmadıysa da; çekimlerini, renklerini hayranlıkla izledim. O harika tonlara sahip ojeler tırnaklarda mükemmel duruyor. 
 Makyajda bu renkleri, tonları tam anlamıyla yakalayabilen insan; benim gözümde uzmanlaşmış demektir. Bu görsel o renk geçişlerini doğrudan yansıtmasa da yine de şık bir görüntü olmuş.
Bu tonları içeren büyüleyici bir makyaj yapabilmeniz için bu videodan faydalanabilirsiniz ;)

Bu takma kirpikler de yine DERYA nın facebook dükkanında denk geldiğim aksesuarlardan. Bu postu yapmaya karar verene kadar hiç dikkatimi çekmemişti. Özel geceler, kutlamalar için süper bir fikir olabilir ;) Kozmetikte bu tonları-bu etkiyi arayan önce deryayı ziyaret edecekmiş onu anladım :)

Ve tabi ki bir nail art mucizesi olarak tavus kuşu deseni:



Bu deseni tırnaklarında görmek istiyorum diyenler için çeşit çeşit desen desen tavus kuşu nail artı karşınızda ;)




Son olarak; bunların haricinde bir markada, mağazada herhangi bir tavuskuşu deseni bulan gören olursa bana da haber versin olur mu :)

3 yorum:

  1. renklerine ben de bayiliyorum :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. farklı bir konsept gerçekten hiç aklıma gelmemişti :)

    bu arada bloğumda çekiliş var seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hastası olduğum için bir an bile aklımdan çıkamıyorr :))çekiliş bildirimi için teşekkürler ;)

      Sil