18 Haziran 2012 Pazartesi

beşi bi yerde-diy project

Bu aralar hem işlerin hem de düğün dernek gibi hazırlıkların yoğun olması nedeniyle blogu bir hayli ihmal ettim ve daha bunlar iyi günlerim sanırım :) neyse lafı uzatmadan size son zamanlarda gözüme takılan,hiçbir anlatıma gerek kalmaksızın görsellerden anlayabileceğiniz diy projelerini takdim ediyorum, buyrun bakalım beşi bi yerde nizin keyfine varın ;)

Romantik tarzı sevenler bu mumları mutlaka denemeli, şahsen ben bir fırsatını bulursam mutlaka yapıcam ;)

Çocukluğumuza geri dönerek patates baskı değil de elma baskı yapmaya ne dersiniz ;) Gerekli malzemeler, elma-patates, boya ve geri dönüşümlü, çevreye dost keten bir çanta ve tabiki geniş bir hayal gücü :)
Ben kafayı düğün dernekle bozduğumdan aklıma ilk düğün geldi ama siz düğün,sünnet,doğum günü vs. her türlü kutlama için bu cici, sevimli süslemeleri yapabilirsiniz. Yaz kutlamaları için mükemmel bir görüntü oluşturacaktır ;)
Küçük çocuğu, yeğeni,kardeşi bilimum ufaklığı olanlar :) Artık boya yapılamayacak şekilde küçülen boya kalemlerinden, minik prensese böyle orjinal bir kolye hazırlamaya ne dersiniz ;) sağdaki uçları takılmış olan biraz tehlikeli olsa da, solda duran boncuk görünümündekiler hem tehlikesiz hem de ufaklığın zaman geçirmesi için ideal bir fikir. Kesin parçaları, koyun önüne ipleri, parçaları,bırakın nasıl tasarlıyorsa öyle yapsın :)
İşte en ilginç ama en eğlenceli gelen görselim, böyle bir aydınlatıcı nerden bulunur bilmem ama rengarenk şeylere bayıldığımdan, bu orjinal tasarıma da hayran kaldım ;)

5 yorum:

  1. süper fikir

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ELMA BASKILI ÇANTA ÇOK ŞİRİN.KALEMLERDEN KOLYE V.S. YAPMAK ÇOK İYİYMİŞ. BEN DE OĞLUMLA YAPAYIM BAKAYIM SEVECEK Mİ:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kızın olsa kolyeye kesin bayılırdı da oğlun için bi şey diyemeyeceğim tabi =D ama onunla da http://bizimkiz.blogspot.com/2012/03/birlikte-tablo-yapyoruz-diy-project.html bunu yapabilirsin,aşırı eğlenceli :))

      Sil
  3. mumları ve elma baskılı çanta çok hoşuma gitti. Hemen bende bi ketem çanta almalyım bende yapıcam. Ama denizkabuklarıya çerçeve yapmıştım keşke harcamasaydım bu fikir daha hoşuma gitti. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mutlaka denenmesi gereken,aşırı basit ama çok tatlı şeyler :)

      Sil