16 Eylül 2013 Pazartesi

Avon Ultra Color Ruj Serisi


Avon un Sonbahar-kış sezonu öncesinde Ultra Color serisini çıkarması harika bir olay oldu. Tam 35 renkten oluşan koleksiyonun özelliği True Color teknolojisi ile, yoğun pigmentli yapısı sayesinde katalogda gördüğümüz rengi uygulama sonrasında dudaklarımızda görmek mümkün. Shea yağı, omega yağı, kutup böğürtleni ve E vitamini ile yumuşatıcı niteliğe sahip. Cidden hayli yumuşak bir yapıya sahip,sürümü oldukça kolay ve dudakları nemlendirme hissi pek hoş. Ben bu seriden hangi rengi seçsem diye uzun süre düşündükten sonra neden seçim yapmak zorunda kalıyorum ki diyerek bütün renklerin numunelerimi istedim. Bu sayede hem hepsini test etme imkanım oldu hem de uzun süre elimde kalıp bozulma riskini ortadan kaldırdım.
Koleksiyon 3 farklı ruj serisinden oluşuyor,saten, parlak ve yarı mat. 

Yarı mat serisi 5 renkten oluşuyor, beyaz zemindeki renk swatch larında sırasıyla yukarıdan aşağı; Proper pink,tangerine tango, toasted rose, hibiscus, lava love.



Parlak seri toplam 16 renk olduğu için iki parçaya bölerek fotoğrafladım.

Ilk bölümde soldan sağa sırayla; (renk swatchlarında yukarıdan aşağı) Twinkle pink, country rose, rose quartz, sun coral, frozen rose, bronze treasure, frostiest mauve, iced coffee



 Ikinci bölüm soldan sağa; (renk swatchlarında yukarıdan aşağı) Dream fuschia,fuschia fever, silky peach, sangria, enduring sable, chic, golden berry, sparkling nude.




Saten rujlar ise 14 renkten oluşuyor.


İlk part soldan sağa (renk swatchlarında yukarıdan aşağı) Perfect red, knockout pink, pout, red 2000, hot pink, berry berry nice, blush nude.



Ikinci part soldan sağa (renk swatchlarında yukarıdan aşağı) Ripe papaya, oxford wine, wine with everything, carnation, mocha,beyond pink, scarlet siren



Renkler gerçekten vaat edildiği gibi hayli pigmentli,katalogda görünenle elde edilen sonuç aynı. Dudağımda ve kolumda özellikle denemedim malum herkesin dudak alt tonu ile çıkan sonuç farklı olabiliyor. Kolumda yaptığım renk denemesi de aşırı belirgin damarlarım (deneme için yüklediğim fotoğraftan ne demek istediğim bariz anlaşılıyor sanırım =) ) ve bembeyaz kolum nedeniyle farklı sonuç verince en iyisinin gün ışığında beyaz zeminde renk denemesi olduğuna karar verdim. Sonuç tam beklediğim gibi oldu gerçek renkleri gösterebildim.
Siz ne dersiniz, koleksiyon bir harika değil mi ;)

12 yorum:

  1. koleksiyon süper bence :) küçük küçük ne tatlılar öyle :) bu arada bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük küçük hem tatlı hem de çok kullanışlı oluyor :)
      blogunu da ziyaret ettim bile ;)

      Sil
    2. nerden alıyosun ya lütfen banada söyleyin

      Sil
    3. nerden alıyosun ya lütfen banada söyleyin

      Sil
    4. ben tuğçe nini rujları nerden alıyosunuz acaba ben çok aradım bulamadım da banada söyler misinizz

      Sil
  2. Mini rujlar çok iyi ya ben de çıok seviyorum <3

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Müthiş rujlar..Minik olmalarına bayıldım.Güle güle kullan..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. küçük küçük ne kadar hoşlar :)

    http://shoppingwithbukyo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. nerden aldın ben hiçbir yerde bulamıyorum

    YanıtlaSil
  6. nerde satılır acaba ben hiç bir yerde bulamadımm

    YanıtlaSil