27 Eylül 2013 Cuma

Kına gecesi için Hint Elbiseleri

Kızlar; Hint filmlerini sever misiniz? Oradaki renk cümbüşünü,gösterişli takıları,hızmaları ile süzülen güzel kızları ve tabi ki Hint müziklerini ;) Artık Hürrem modeli kına elbisesi giymek demode oldu,kına geceleri için yeni moda HİNTLİ ELBİSELERİ! Uzun süredir kına gecelerinde ve hatta düğünlerde dahi tercih edilen bu kostümler kesinlikle çok şık duruyor. Üstelik rengarenk olması nedeniyle fotoğraflarınızın kötü çıkması, beğenmemeniz gibi bir ihtimal kalmıyor. Ortaya böyle harika görseller çıkıyor!



 Hint elbisesini tamamlayacak makyaj ve aksesuarlarınız ile mükemmel bir kına gecesi yapabilir, Hint müzikleri ile farklı bir eğlence yaratabilirsiniz. Hintlilerin her bi şeysine hayran olan ben; şimdiki aklım olsa kına gecemde kesinlikle böyle bir kostüm giyerdim. Madem bana yar olmadı, bulabildiğim modelleri ve satın alınabilecek yerlerin linklerini paylaşayım,siz faydalanırsınız :) "Kına gecesi için farklı bir arayış içindeyim, kına gecesinde ne giyilir, değişik bir şeyler istiyorum, ben süslenmeyi,rengarenk olmak istiyorum" diyenler için çok uygun bir konsept ;)






 


 

 

 

Buyrunuz bunlar da Hint kostümlerini bulabileceğiniz bir kaç link ;)



Yazıyı da mükemmel Hint parçası ile bitirelim, neşe olsun. Bu postu hazırlamak benim için çok eğlenceli oldu,rengarenk kostümler ve kıpır kıpır müzikler neşe verdi,bunun verdiği enerjiyi bir de kına gecenizde hayal edin ;) Siz ne düşünüyorsunuz bakalım bu konsept hakkında?

                                         

NOT: Çekilişi hala sonuçlandıramadım,sorular geliyor haklı olarak ama o kadar yoğunum ki bu ara,çekiliş konusunda çok hassas olduğum için eksik, hatalı inceleme yapmak istemem,ilk fırsatta zaman ayırıp size duyuru yapacağım ;)

8 yorum:

  1. Vallahi çok sever hatta inanılmaz bir hnt flim arşivim vardır. Ama kına gecemde hiç o tipe bürünme isteği aklımdan geçmedi. Şimdi keşke böyle mi yapsaydın diyorum. ÇOk güzeller ya dimii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladığım kadarıyla bu sene moda olmaya başlamış,aaaahhh aahhh bizim zamanda olsaydı ne kadar süper olurdu düşünsene :) bu arada trendlerin bu kadar hızlı değişmesine sinir oluyorum, 1senede bizim zamanımızda demeye başladık yaa =D

      Sil
    2. nerde satıldığını biliyor musunuz? izmir gaziemirde

      Sil
  2. mr ben bu kıyafeytlerden almaak istiyorum yardımcı olabilr misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kadıköyde efes çarşısında cincin kına evinden kiralayabilirsinz

      Sil
    2. Merhaba bende kına gecemdr giymek istiyorum ama kadıköyden çok uzaktayım bir sitesi falan varmı satın almam için yada kiralamam için?

      Sil
  3. beautiful photographs of wedding and bridal looks.

    YanıtlaSil
  4. Nice And Informative Website. Please Keep Continue Such Kind Of Effort.I Shared Your Post With My Friends Also. horsehair sporran

    YanıtlaSil