12 Haziran 2014 Perşembe

Eğlenceli yaratıcı reklam videoları


Normalde reklamlar çıktığında direk kanal değiştirir, bitmesini bekleriz. Ama bazı güzel, yaratıcı reklamlar vardır ki, değil sadece televizyonda izlemek, sosyal medyada defalarca paylaşılır, youtube dan defalarca izlenir. Bugün onlardan bir kaçını sizlere göstermek istedim. En güzelini en sona saklayarak sırayla hayran kaldığım, sivri zeka ürünü olan yaratıcı reklamlara bir göz atmaya, eğlenceli görüntüler izlemeye ne dersiniz ;)
Türk Hava yollarına ait Turkish Cargo firması gayet estetik ve anlamlı bir tanıtım videosu yapmış:

İlki LG nin ikincisi ise Mercedes in olan bu iki reklamın da esin kaynağı TAVUK! kim kimin fikrinden esinlenmiş(!) bilinmez ama farklı ürünler için ikisi de tavuğun başını sabit tutma özelliğine dikkat çekmiş ;)


Hatta Jaguar da tavuklu reklama dolayısıyla Mercedes e gönderme yaparak bu olaya dahil olmuş ;)



Markalara tatlıdan laf çakarak hazırlanan reklamlara bir örnek de bizimkilerden olsun. Yemek sepetini esprili bir dille eleştiren istelezzet.com sitesinin reklamı ;)

Ülkemizde eğlenceli reklam deyince aklıma gelen mükemmel bir ekip var ki o da BATESMOTELPRO. Hepimiz onları "sütü seven kamyoncu şener" videosu ile tanıdık, sonrasında bir dolu projeye imza attılar. Dominos, Yedigün ve Lassa için eğlenceli reklam videoları hazırladılar. Lassa için olanı seçtim,siz diğerlerini youtube kanalından izleyebilirsiniz.

Yine BATESMOTELPRO dan gelsin. Yaz tatiline gidenlere, evde aklı kalanlara, güvenlik sistemi satan PRONET için yaptıkları reklam yine klip tadında :)

Gelelim bu postu hazırlamamı sağlayan hayran olduğum reklama! JW Marriott Ankara oteli çalışanları ile birlikte hayli neşeli, kıpır kıpır bir tanıtım filmi yapmışlar. Zaten hastası olduğum, adı gibi insanı mutlu eden HAPPY şarkısı ile hazırlanan otel personelinin yer aldığı reklama bayıldımmm!

Ben hepsini keyifle izledim, sizlerin de eğlendiğinizi umuyorum :)

1 yorum: