8 Ocak 2014 Çarşamba

Yılbaşı Çekilişi Sonuçları


Bir kaç günlük gecikme ile sonunda çekilişi yapabildim. Her çekiliş zamanında sonuçları gördükçe üzülüyorum. Yine belirtilen koşulları tam yerine getirememiş,ya da getirdiyse de paylaşamamış, paylaştıysa da kaldırmış ya da bana görünmeyen linkler vardı. hatta kimileri paylaşımların linklerini dahi vermemişti. Bu sebeple bir çok kişi yine çekilişe katılım hakkı kazanamadı doğal olarak. Bu yüzden üzüldüm işte. Gönül isterdi ki hevesle katılan herkesi dahil edebileyim,ama olmuyor işte. Bu yüzden hayli ince eleyip sık dokumak gerektiğinden geniş bir zamana bırakmıştım bu işi.Her türlü inceleme, eleme işleminin yanında bir de facebook adı, twitter adı, gfc ve blog takip adı her biri farklı olan izleyicilerimiz var kii, her bir hesabı dedektif gibi kontrol etmek pek eğlenceliydi =D
Sözü fazla uzatmadan sonuçlara geçelim baylar bayanlar ;) Yorumlarda şu seti istiyorum,bunu istiyorum diyenler olmuş ama ben karışıklık yaşanmasın diye 1 den 5. sete kadar olan sıralamaya göre hediyeleri göndermeye karar verdim ve her zamanki gibi random.org dan 5 adet şanslı numara belirledim.


 50 GEÇERLİ KATILIM VARDI.
1. SETİN KAZANANI: KUMRAL28

2. SETİN KAZANANI: SÜSLÜ PÜSLÜ

3. SETİN KAZANANI: UMUT SUKRAN

4. SETİN KAZANANI:PESİMİST SİMGE

VEEEE SON OLARAK...
5. SETİN KAZANANI: 7TEPE

Bizim Kız facebook sayfasına özel mesajla adresinizi iletirseniz hediyelerinizi en kısa sürede adresinize göndereceğim. Kazanamayanlar takibe devam etsin,yakında yine bir çekiliş olacaktır ;)

1 yorum: