6 Ağustos 2013 Salı

Watsons Indirimi Ganimetleri!


Watsons bayram indirimine girmiş dendiğinde pek ilgimi çekmemişti açıkçası. Son zamanlarda kozmetik ürünlerim o kadar yığıldı ki bir süre bir şey almamayı düşünüyordum. Bakalım neler indirime girmiş diye bakmaya bir girdim watsonsa, işte o an yeminimi bozdum :)) baktım ki fiyatlar hayli cazip, fırsat bu fırsat diyerek uzun zamandır denesem mi acaba dediklerim, arayıp bulamadıklarım ve severek kullandığım ürünlerin devam ürünlerini almaya karar verdim ;) Fotoğraflarda ürünleri kategorize ederek anlatmayı tercih ettim.


Oncelikle genel temizlik ürünlerinden başlayalım. Watsons markalı kare makyaj temizleme pamukları 160 adet olmasına rağmen 4.95 gibi çok cazip bir fiyat olduğundan hemen attım sepete. Uzun zamandır aklımda olup sürekli unuttuğum bir ürün,ponza taşını yine Watsons markalı tercih ettim, bu da 1.95 gibi komik bir fiyatta. Watsons markalı ıslak mendillerden limonlunun kokusunu övmüşlerdi, limonun her şeyini cok sevdiğimden direk almayi tercih ettim ama onda aman aman limon ferahlığı alamadım,neticede ıslak mendil çantada her türlü iş görür ;) Bakım ürünlerine gelince,garnier ürünlerinde özel indirim olduğunu görünce,uzun zamandır kullanıp memnun olduğum garnier kafeinli limonlu göz altı roll on um bitince yerine yenisini koymanin tam zamaniydi! Hiç bir zaman yoğun kapatıcı özellikli ürünleri sevmediğim için göz altı morluklarını hafifçe kapatan,serinlik sağlayan bu ürünü beğenerek kullanıyorum.benim gibi düşünenler için ideal bir ürün.



İndirimler konusunda bazen belirsizlik yaşayanlar oluyor,hani % 50 veya %40 indirim vardı diye. Olayın özü; mağazadaki afişlerden ve fişimden de görüleceği üzere; etiket fiyatı üzerinden %30 kasada + %19 indirim var. Keza Garnier ürünlerinde de etiket fiyatı üzerinden %15 kasada ise ekstra %25 indirim.

Diadermine ürünlerinde de tıpkı garnier gibi hem etikette hem de kasada indirim olunca zaten kullandığım serinin devam ürünlerini almaya karar verdim. Paraben, parfüm, silikon içermeyen bu mükemmel "high tolerance" serinin gündüz kremi ve makyaj temizleme jelini kullandım hayli memnun kaldım. Bu kez yüz temizleyici jel ve gece kremini sepete ekledim. Gerci eve geldigimde yuz temizleme jelinin bendeki makyaj temizleme jelinden tek farkının ismi olduğunu,arkadaki açıklamaların bile aynı olduğunu fark ettim. Zaten makyaj temizleme jelinden memnun kaldığım ve yarılandığı için iyi olmuş diye düşündüm ;) gündüz nemlendirici kremi cildimde hiçbir hassasiyet, kızarıklık yaratmadı ve etkili bir nemlendirme sağladı bu yüzden gece ürününü de denemeye karar verdim. Deneyimleri yine aktarmayı düşünüyorum.


Makyaj ürünlerine gelince, son zamanlarda deli gibi rimmel ürünlerinden alır oldum. Özellikle de ojelerine hastayım! Son zamanlarda aradığım tonda sarı bir oje bulamıyordum işte bu oje tam da indirim zamanında rimmel den denk geldi :) sürmek için sabirsizlaniyorum! Kafama göre bir rimel bulmak da pek zor benim için, minicik kirpiklerim olduğundan bu rimel umarım beklentilerimi karşılar ;) son olarak garnier göz altı kapatıcı roll on uma kardeş olarak rimmel stay matte serisinden bu kapatıcıyı aldım. Test edip tecrübeleri yine burada paylaşacağım ;)
İndirimden faydalanmak isterseniz; 7 Ağustos'a kadar devam edecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder