31 Temmuz 2013 Çarşamba

Flormar Nail Enamel ve Glitter serisinden günün ojesi!


Türk kozmetik markaları, son zamanlarda ojeden yana hayli atak yapmış durumda malum,baktılar ki biz kadınlar yenilik arayışıyla yurtdışı markalara yöneldik,onlar da örnekleri kendi ürünlerinde uygulamaya başladılar. Flormar da bu bahsettiğim firmaların en başındakilerden. Buradaki yazımda yeni iki koleksiyon Glitter ve Wet Look dan aldığım cicileri paylaşmıştım. Bloga bu ojelerle ilgili yazmak ancak bugüne fırsat oldu.
Zemine Flormar ın nail enamel serisinden 398 nolu hayli koyu lacivert simlere sahip,mikro sim ağırlıklı ojesini sürdüm. Uzun zamandır elimde olan ama hiç sürmediğim bu ojeyi neden daha önce kullanmamışım diye hayli üzüldüm. Çünkü sürümü diğer klasik simli ojelere göre daha kolay,kuruması hızlı ve en önemlisi sürerken dalgalanma sorunu yaşamıyorsunuz. Sanırım beni ojeden soğutan en önemli sorun dalgalanma olayı...
Neyse bu ojede o sıkıntıyı hiç yaşamadığım,bu görsellerde siyah gibi görünse de; zifiri gece rengi denilebilir.


Aslında sadece iki tırnağıma Glitter ojeden sürecektim ama bir tırnağa sürüp de mükemmelliğini görünce hepsine bir anda sürüverdim. Bu yüzden 398 nolu ojenin tırnaktaki saf hali yok görsellerde :) Tek kat sürmeniz yeterli,oje hayli yoğun olduğu için hemen rengini veriyor. Kuruma hızı da gayet memnun edici.



Glitter serisine gelincee; önce bakalım Flormar bu seri için neler demiş:

İçerdiği yoğun glitter’lar sayesinde maniküre göz kamaştıran görünüm kazandırır. Hızlı kuruma özelliğine sahip olan bu oje, aynı zamanda tırnakta uzun süreli kalıcılık sağlar.



Kesinlikle açıklamada vaat edileni gerçekleştiren bir seri! Serinin GL09 nolu ojesi; içinde mikro boyutta mor ve iri beşgen şeklinde mavi,mor ve pembe sim hatta pullar barındıran bir oje. Kendi rengi yok,tamamen simden ibaret dolayısıyla fırçaya ne kadar yoğunluk istiyorsanız ona göre dikkatle almalısınız. Ben ilk başta az aldım,sonra duruşu hoşuma gidince ikinci katı da sürdüm. 

Ojenin simlerinin elime bile yansıttığı ışıltıyı görüyorsunuz değil mi, işte bu yüzden çıkaramıyorum günlerdir tırnağımdan :)

Oje 4 gündür tırnaklarımda,sürekli dosyalarla uğraştığım için ufak tefek soyulmalar oldu. Dolayısıyla uzun süreli kalıcılık konusunda da mutluluk veriyor :) Bu ojeleri Metrocity Flormar standından almıştım, Glitter serisi 4,90 TL, ayrıca flormar online alışveriş sitesinden de alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder