16 Ocak 2013 Çarşamba

Pastel 309 ve cici baykuşum!


Pastel' in Limited Collection serisinden 309 nolu sıcak bir mor tonu var elimde. Uzun süredir kullanmadığım bu oje özellikle de kış aylarına çok yakışır diye düşündüm. Bu mor; lacivert alt tabanlı olup, fotoğraflarda mor baskın gösterebilmek için bir hayli uğraştım,ama sonunda başardım. Tabi tırnaklarım mevsim geçişlerine dayanamadığı için kırıldı minicik kaldı, bu görüntü için kusura bakmayınız, siz renge odaklanınız :))


Pastel' in kuruma hızı ve opaklığını bilenler bilir ama ben yine de bilmeyenler varsa diye bir özet geçeyim. Rengin koyu bazlı olması sayesinde ilk katta rengini verdi ancak ben her zamanki alışkanlığımla ikinci katı da sürme ihtiyacı duydum. Ojeler ne kadar opak olursa olsun, ikinci katta hem rengi daha bir yoğunlaşıyor hem de daha kalıcı oluyor.

Ojeyi sürerken herhangi bir dalgalanma sorunu yaşamadım. Kuruma hızına gelince; çokk hızlı diyemem tabi ki, makul seviyede ama gönül ister ki şu ojeleri jet hızında kuruyacak şekilde yapsalar da benim gibi sakarlar da bekleme derdinden kurtulsa, o süreci hasarsız atlatsa :)

Yüzük parmağımdaki baykuş ise; son Claire's ziyaretimden elde ettiğim ganimetlerden :)
Tırnaklarımın küçük olmasının bir avantajını gördüm sonunda ve çocuk reyonundaki bu cici,desenli takma tırnakları görür görmez attım sepete. Yanlış hatırlamıyorsam 14.90 TL gibi bir fiyatı vardı. Bu baykuşun olduğu pakette daha ne cici pandacıklar,kermit kurbağalar var. Zamanla onlar da zevkle kullanılacak ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder