9 Aralık 2012 Pazar

AVON LUXE Serisi

 AVON yeni bir seriyi beğenimize sundu. Adı gibi, ambalajları da oldukça iddialı. İlk gördüğümde umarım ürünlerin kalitesi de de adı ve ambalajları gibi iddialıdır demiştim.Bu ara fazlasıyla stok yaptığımdan diğer ürünleri almamak için kendimi zor tutup en sık tükettiğim RUJ lardan almaya karar verdim.

Sezonun favori renklerinden BORDO tonlara yakın bir ruj almak istedim,çok koyu tondaki bordolar aşırı sırıttığı için tercihimi bu tondan yana kullandım. İşte karşınızda RED HAUTE...Demeden önce LUXE serisinin bu mükemmel rujuna biraz daha göz atalım =)

 Flaşsız floresan ışığında çekim:                                           Floresan ışığında flaşlı çekim:

 Avon bütün iddialı koleksiyonlarında yaptığı gibi bu koleksiyonunda da simlerden yana kullanmış tercihini. Rujun rengi pembe alt tabanlı vişne çürüğü denebilecek bir açık bordo. Aynı anda çok fazla tondan mı bahsettim,ama emin olun tam tarifi böyle. Bordo rujların çoğu kahverengi veya mor tabanlı oluyor ve aşırı yapay bir görünüm oluşturuyor,bu yüzden bu ton tam benlik oldu. Rujdaki simler diğer koleksiyonlardaki gibi dudakta pütür pütür his bırakmıyor,rujun yapısının ıslak görünümlü olması LİPSTİCK etkisi de yaratıyor. Üstelik çok az miktarda da olsa dudakları nemlendirici etkisi de oluyor.

 Flaşsız beyaz, floresan ışığında çektiğimde rujum bu renkte:
 Floresan ışığında flaşlı çekimde ise bu tonda görünüyor. Benim gibi dudakları renksiz olanlar bu tonu iki kat yoğun bir şekilde sürerek yeterli doygunluğa ulaşabilir. 

Rujun LİPSTİCK tarzı ıslak bir yapısı olduğundan avonun diğer rujlarına, özellikle SATEN diye tanımladığı rujlarına göre kalıcılığı doğal olarak çok daha az. Ben zaten gün içinde 15 dakikada bir ruj tazeleme huyuna sahip olduğumdan kalıcılık benim için aşırı bir önem arz etmiyor. Aksine bazı kalıcı rujlar dudak çizgisinde çerçeve halinde kalıp iç taraflardan siliniyor,kötü bir görünüm oluşturuyor. O görüntüdense mütemadiyen yenilemeyi tercih ederim.
Ben indirimli fiyatı ile 12.00 TL ye almıştım sanırım. Şu anki katalogda indirimdeler. Kaçırmak istemeyenler varsa kataloğa BURDAN ürünlere de benden ulaşabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder