25 Eylül 2012 Salı

Flormar Duo Chrome serisi!

uzun bir süre sonra oje yazısı yazıyorum.bu süre içerisinde tırnaklarımı bol bol dinlendirdim ve mükemmel renklerle geri döndüm,mesela bu dehşet Flormar Duo 2X Chrome serisi!
China Glaze' in Bohemian koleksiyonunun tıpkısının aynısı,sadece daha ekonomik :)

ben serinin DC05 nolu yeşil,mavi ve sarı ışıltılar barındıran rengini aldım. İyi ki de bunu almışım,renk geçişleri mükemmel,gözlerimi tırnaklarımdan alamıyorum. Mavi ton daha çok gün ışığında ortaya çıkıyor,floresan ışığında yeşil,sarı ampul ışığında ise sarı tonlar belirginleşiyor. Sürümü oldukça rahat,ama yine de biraz dikkatli olmakta fayda var,çizgilendiği anlar olmadı değil. Kuruma hızı sanki iyi gibi,benim gibi oje bekletme özürlü biri bile kazasız belasız kuruttuğuna göre :)
Şaka bir yana; tek bir renk aldığıma pişman oldum;renk mükemmel,China Glaze e göre fiyat mükemmel,ilk fırsatta diğer tonlarını da alıp deneyeceğim ;)



 Bu fotoğraf tek bir kare ile bütün tonları özetliyor sanırım :)

3 yorum:

  1. harika bir renk, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ilk defa gordum renginhosmus. Bakmali;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir seri bence renkleri gerçekten çok hoş..

    bu arada bana da beklerim,sevgiler :)

    http://tugceninkaleminden.blogspot.com/

    YanıtlaSil