25 Nisan 2012 Çarşamba

Flormar 246 ve gazete baskısı

ve sonunda ben de denedim bu gazete baskısını :) görüntüler hoşunuza gittiyse okuyun bakın nasıl yapılıyor ;)


önce zemin için soft bir renk kullanmam gerekti,ben tercihimi Flormar 246 dan yana kullandım ;)
sabırsızlıkla bir güzel kurumasını bekledim,sol elime yaparken internette bahsedildiği gibi parmağımı kolonyaya batırıp gazeteyi üzerine bastırdım ama istediğim güzel sonucu elde edemedim.Sağ elime ise gazeteyi doğrudan kolonyaya batırıp tırnaklarıma bastırdım,bence bu yöntem daha etkili oluyor ;) Tamamen bitirdikten ve bir süre bekledikten sonra parlatıcınızı sürmeyi unutmayın sakın.



burdaki  rengarenk tırnaklardan sonra bu biraz sönük geldi bana ama en azından ne zamandır denemek istediğim gazete baskısını da aradan çıkarmış oldum,nasıl becerebilmiş miyim bari :)

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet orijinal bir şey, yapımı da kolay ;)

      Sil
  2. ben de denicem:) Üyenizim. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..

    http://nymphatthelake.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş:) benim de ilk denemem faciaydı ama bu daha iyi olmuş bravo:))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar kolay ve yaratıcı bir yöntem.. kesinlikle çok çok başarılı..

    YanıtlaSil