6 Mart 2012 Salı

desenli tırnağın da kolayı var artık!

Kadınlar süste sınır tanımadıkça,markalar da ürün çeşidinde,kolaylıkta sınır tanımamaya başladı,biz çılgın işler yaptıkça onlar bize ayak uyduruyor,onlar yeni ürün çıkardıkça biz coşuyoruz:) bunun son örneği ise; kendiliğinden desenli MATCH NAİL takma tırnaklar! artık ojelerin üzerine konad yapmaya uğraşmaya bile gerek kalmadı,biraz fazla para veririm,az uğraşırım diyenlere 50 civarında modeli ile bu markanın çok yardımcı olacağını düşünüyorum.

Ben de okuduğum yazılardan,övgülerden merak edip hemen bir match nail edindim,ama özellikle tercih edilmemiş bir deseni almaya özen gösterdim ve çok tatlı vintage tarzda bir desen buldum. Kutusu 25 TL ye gelen ürünün kutusu oldukça kapsamlı; içinden tırnaklar haricinde sıvı tırnak yapıştırıcısı,törpüsü,çift taraflı tırnak yapıştırıcı bant,tırnakları çıkarmak için solüsyonu, temizleme pamukları,ürün modelleri katalogu ve ürünlerin kullanımına dair klavuz çıkıyor. ben kutuya dair fotoğraf çekmeyi atlamışım bu nedenle kutu içeriği konusunda internetten bulduğum görselden faydalandım ;)


gelelim memnuniyet konusuna!ürünü deneyen çoğu blogger çift taraflı yapışkan bantlardan memnun olduğunu,gayet sağlam olduğunu belirtmişse de,ben hiç ama hiç beğenmedim. büyük bir hevesle,aman tırnaklarım yapışkandan zarar görmeyecek diye bantları yapıştırdım ama ilk saatten pıt pıt düşmeye başladılar ve ben de teker teker yapıştırıcısıyla sabitledim yine :(
sonuç olarak;saatlerce desenlerle uğraşmak istemeyenler için,sürekli olmasa da zaman zaman tercih edilebilecek bir ürün ;) olur da siz de almaya karar verirseniz,aldığınız desenleri bana da haber verin,diğerlerinin nasıl durduklarını merak ediyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder