1 Mart 2012 Perşembe

2012 bahar modası

sıra geldi 2012 bahar modasına dair yazımıza ;) markalar çoktan bahar kolleksiyonlarını sergiledi sen nerdeydin derseniz; bekledim, izledim, hepsini topladım geldim :) sözü uzatmayalım,madde madde moda kıyafet, ayakkabı, renkler ve desenlere geçelim

1- PASTEL RENKLER: Bu bahar herkeste her yerde pastel renkleri göreceksiniz, özellikle de burada da bahsettiğim ve Oscar töreninde de gördüğümüz üzere; mint yeşili, pastel mavi, lavanta-lila rengi ve pastelin diğer tüm tonlarını görmeniz mümkün olacak. Ki sadece kıyafetlerde de değil, ayakkabılar, çantalar, aksesuarlarda. Gözde olacak bir başka renk ise, TURUNCU, hem de bildiğiniz MANDALİNA TURUNCUSU!Özetle kural, RENGARENK giyinmek :) Anlaşılan o ki bu berbat geçen kıştan sonra modacılar moral bulalım,neşe bulalım diye bize capcanlı,tam bahara yakışır renkleri tercih etmişler :)


bakınız MANGO da pastel tonlarına ağırlık verenlerden ;)

Ayrıca KOTON' un yeni sezon koleksiyonunun tanıtımı öncesinde backstage de çekilen görüntüler de her şeyi özetliyor :)

2-ÇİÇEK DESENLERİ: Dedim ya modacılar bize cıvıl cıvıl bir bahar koleksiyonu sunmuş diye; sadece renkler değil,desenlerde de aynı canlılık devam etmiş,çiçekler böcekler ve en büyük en karışık desenler zirvede!
yukarıda bahsettiğim Mandalina Turuncusu ve desenlere tek bir fotoğrafta en sağlam örnek hangisi derseniz bakınız KOTON ne güzel özetlemiş :)
Bu çiçekli etek de ZARA dan geliyor ;) evet biliyorum böyle karmaşık ve renkli bir eteği giymek cesaret ister,ama modaya uymak istiyorsanız giyebilirsiniz ;)
Hem pastelleri hem de desenleri göstermesi açısından TWİST in bu elbisesi de çok hoşuma gitti ;)
Bu rengarenk desenli elbise de DİLEK HANİF koleksiyonundan ;)
2-KALIN TOPUKLAR: Bu sezon alacağınız ayakkabılarda kalın topuklardan yana kullanın tercihinizi,ben demiyorum,moda guruları öyle diyor,bakın İPEKYOL' a,nasıl da rengarenk giyim modası ile kalın topuğu tek bir karede sunmuş bize ;)
İşte moda çılgınlığı diye ben buna derim,bu ayakkabıyı mükemmel şekilde giyimine kombin edecek moda delisi aranıyor,alnından öpücem :)
İNCİ blog da der ki; zıt burunlu,kontrast yorumlara sahip ayakkabılar ön plana çıkacak, bilekten kayışların da önem kazanmaya başladığını, sarı,turuncu gibi cüretkar renklerin kullanıldığı,bilek hizasındaki botlara metal plakaların uygulandığı ayakkabıda gösterişin ön planda olduğu bir moda bizi bekler.
Sanırım bu post yeterince uzun oldu,bu böyle bitmez,yeni postlarda moda akımlarını bildirmeye devam edeceğim. Bu arada umarım karakter rengimi bile modaya uydurduğumu fark etmişsinizdir, uygulamalı anlatım diye buna derim ben :) Söyleyin bakalım hangi akım hoşunuza gitti,hangisine asla uygulayamam dediniz :)


Not:görseller google arama motorundan, adı geçen markaların internet siteleri ve facebook sayfasından,gardırop kedisi ve bilimum bloglardaki görsellerden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder