27 Şubat 2012 Pazartesi

yenilendikçe yenilediğim ürünler!

başlık biraz karışık görünse de özü gayet basit: bir kaç ürün var ki cildimi, beni yeniliyor onlar beni yeniledikçe iyileştirdikçe ben de onları yeniliyor,bittikçe gidip gidip yenilerini alıyorum. çekiliş postunda yapılan yorumlar üzerine kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri tanıtmaya dair ilk yazım budur,kozmetik mağazaları var olduğu sürece de son bulmayacak bir yazı dizisi olmaya adaydır =P
önce farklı kulvarlardan kalbimi fetheden ürünler bir arz-ı endam eylesinler, önce seyir sonra yorum ;)

Soldan sağa ürünleri tanıtmaya ve beni memnun eden özelliklerini aktarmaya başlayalım ;)
1. ürün yıllardır aşina olduğumuz Vaseline markasının ürün yelpazesini genişletmesi üzerine piyasaya sürdüğü nemlendirici ailesinden, A ve E vitamini içerikli, yoğun nemlendiricili el ve vücut kremi. Vaseline ürününün adını taşıyan marka yıllardır hepimizde öyle bir aşinalık,öyle bir güven yaratmış ki,yeni ürünleri çıkar çıkmaz herkesin kapış kapış aldığına,tüm bloggerların tanıtımını yaptığına tanık oldum. Bu fotoğraftaki tabiki de ürünün seyahat boyu, orijinal boyu bitince yedeğe geçtim :) Kuru bir cilde sahipseniz,duştan sonra bu kremi vücudunuzda güvenle kullanabilirsiniz,yağlı bir his bırakmıyor ve mükemmel nemlendiriyor.

2. ürün; nerdeyse denemediğim markası çeşidi kalmayan,pudralı olup da iz bırakmadığı iddia edilen,ne hikmetse hep bırakan terleme karşıtı anti perspirant deodorantlardan Nivea Double Effect ürünü. Diğer markaların pudralı ürünlerini önerildiği gibi denememe rağmen hep pudra izi kaldı kıyafetlerimde ve tabi deli oldum. Ancak bu ürünü belirtilen talimatlar doğrultusunda kullanırsanız hiçbir şekilde pudra lekesi olmuyor. Ama özellikle dikkat etmeniz gereken iki husus, deodorantı aşağı yukarı değil,sağa sola çalkalamanız ve kıyafetinizi sıktıktan hemen sonra değil sadece bir on saniye sonra giymeniz ;) ne pudra lekesi,ne de terleme problemi,hiçbir sorun yaşamıyorsunuz. Kokusuna gelince,zaten Niveanın kendine has kokusunu herkes bilir,ona ek olarak hafif bir çiçek kokusu eklenmiş,gayet beğendim ben ;)

3. favorim ise; yıllardır bayılarak kullandığım Gliss şampuanların devam ürünü olan saç spreyi. Kullananlar bilir, Gliss in yaklaşık 6-7 farklı çeşidi var, ben şampuan ve saç kreminde siyah olan Keratin teknolojisi setini kullanıyorum ama saç bakım ürününde 7 farklı yağ içeren bu sarı seri dikkatimi çekti ve aldım. İyi ki yapmışım,değiştirmeye niyetim yok :) saçlarınız hafif nemliyken saçınıza sıkmanızı,diplere sıkmaktan kaçınmanızı öneririm. Ha bir de dikkat;sıkılan yerdeki zeminde halı olmasına özen gösterin,parke ve mermeri acayip kayganlaştırıyor,güzelleşeyim derken kayıp kolunu bacağınızı kırmayın :)

4. önerim ise; Avonun saç şekillendirme serisinden "Curl Defining Gel" diye geçen,ama sadece kıvırcık saçlara değil genel olarak şekillendirme niteliğine sahip bir saç jölesi ;) bu jöleyi tercih etmemdeki ilk sebep,saçlarımı ağırlaştırmıyor. Saçımı geceden magic leverage ile sarıp yatacağım zamanlarda, nemli saçıma bu jöleyi bol bol uygulamama rağmen sabaha ne o tipik kaskatı jöle görünümü oluyor ne de sinir bozucu ağırlık hissi.Benim gibi koku düşkünü bir insan için kokusu da oldukça cezbedici ;) Ürünü Avon satış temsilcilerinden değişen kampanya fiyatlarıyla temin edebilirsiniz.

5. ürün ise yine bu soğuk kış günlerinde en çok kullandığım kozmetiklerden, EL KREMİ. Bu da Avon ürünü. Kimileri Avon ürünlerini pek sevmez,ama bu krem ve bu jöle gibi belli başlı bir kaç ürünü var ki cidden kalitenin hakkını veriyorlar. El kreminde en önemli şey güçlü nemlendirme ve yağlılık hissinin olmamasıdır. İşte bu kremde bu özellikler fazlasıyla var,üstelik kokusu da çok çok hoş :)

Dediğim gibi mevsim kış olunca, tek bir el kremi ile yetinilmiyor. İkinci el kremi önerim de Watsons ın ürünü olan Beauty Formulas 'ın Hand&Nail Conditioning Lotion. Belki görmüşsünüzdür bu markanın bir de geceye yönelik mor el kremi var. Onu da aldım denedim ama yağlı his veren yapışkan gibi kıvamı nedeniyle pek sevmedim. Avon el kremini evden çıkarken,bu Watsons kremi ise gece yatarken sürüyorum ellerime.Bu sayede şu havalarda bile ellerim yumuşaklığını,nemini koruyor ;) Ha bir de unutmadan, bu krem pespembe,bu krem dee mis gibi kokuyor :)

Son olarak dudakları da unutmuyoruz ve Watsons ın 15 faktör korumalı lip balmını öneriyoruz. İçini çekmeyi unutmuşum,tarif edeyim hemen. Ürün görüntüde bembeyaz,ancak dudağınıza sürdükten kısa süre sonra çok tatlı bir pembe tonuna dönüyor,bir lip balma göre de oldukça uzun süre kalıyor dudakta. Nemlendirmesi zaten başarılı,ha bir de üstüne yapış yapış olmama özelliği eklenince tadından yenmiyor :)

İşte yenilendikçe yenilediğim ürünleri tanıdınız,umarım bu upuzun postu okumak sizi sıkmamıştır ;) önerilerimin faydası dokunur,memnun kalmışsınızdır ;)
son söz; unutmayın,olumlu veya olumsuz hiç fark etmez,yorum yapmanız daha etkili,daha faydalı paylaşımlarda bulunmamı sağlar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder