11 Şubat 2012 Cumartesi

tam bir sonbahar ojesi-Alix Avien 290

ne yapın edin bu ojeden edinin!
konuya direk böyle emri vaki ve bu kadar kesinlikle girdim ama artık siz anlayın ne kadar memnun olduğumu,tırnağımda ne kadar beğendiğimi :) 
Alix Avien sonbahar-kış koleksiyonundan 290 numaralı oje; ne zaman bu rengi kullansam gün boyu tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum.
bir kere; Alix Avien in en sevdiğim özelliği parlaklığını hiç yitirmemesi,günler sonra bile ayna gibi parlaması.
fotoğraflarda rengi tam olarak yansıtabildim,ama bunun için de bir hayli uğraştım,adliyeden dönerken takside telefonla çekmeler, otobüste eve dönerken çekmeler, evde bir odamda bir oturma odasında çekmeler derken şu an size sunduğum orijinal renkleri yakaladım sonunda. gördüğünüz gibi renk tam bir sonbahar rengi,ne renk bu derseniz,bu aralar buna en yakın renge kiremit deniyor,artık o kadar çok renk ismi türedi ki valla yetişmek de hepsini bilmek,ayırt etmek de imkansız hale geldi :)
 

ojenin sürümü oldukça rahat,her ojede olduğu gibi tabi ki 2 kat sürmeniz gerekiyor ama 2. katı bitirdiğinizde ne bir çizgi,ne topaklanma ne de herhangi bir kusur kalıyor ;)

ben bu Alix Avien serisini Watsonsdan almıştım ve yanlış hatırlamıyorsam sadece 1.99 du, düşünün yani 2,00 TL bile değil =D
öyle rahatsız eden,yoğun bir kokusu yok, tipik, standart oje kokusu.
belki şu da olsa daha iyi olurmuş diyebileceğim şey;fırçası belki biraz daha geniş olabilirdi,ama olsun ben bu halinden de sürekli tırnaklarıma bakmaktan da çok memnunum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder