21 Şubat 2012 Salı

bu eserimin adı günbatımında bağbozumu :)))

gecenin bu vaktinde deli dürtmüş gibi saatlerce ojelerle uğraştım,sürdüm sildim yaptım bozdum kendi çapımda sonunun ne olacağını düşünmeden,rastgele bi şeyler yaptım gitti,
her şey sadece Pastelin bu masumane rengini sürme düşüncesiyle başladı,
son aldığım ojem olan 85 numara french ojelerde kullanılan yavruağzı tonları ile daha sıcak turuncu arası bir geçiş rengi,ne french ojesi kadar soluk ne de bariz turuncu kadar sıradan ve parlak :) Rengi ne kadar hoşuma gittiyse de,Pastelde sevmediğim bir özellik var ki o da ojelerinin şeffaf kıvamı... İki kat dahi sürseniz bazen yetersiz oluyor,dalgalar gitmiyor,bazen 3. katı geçmek gerekebiliyor tırnak görünümünü ortadan kaldırmak için. Ki bu sadece bunun gibi açık renkler için değil diğer renkler için de söz konusu :( bu yüzden pastel ojelere hep biraz daha mesafeliyimdir. Neyse biz mevzumuza dönelim. Bakın ojem böyle bir şey oldu:

 tam bu sade ojemi sürdüm kalkıyordum ki bir anda kendimi bir yandan fimolar,diğer yandan taşlar,öbür taraftan stickerlarla uğraşırken buldum,yaptım söktüm,yaptım sildim,yaptım kazıdım vs. derken sonunda gözümğ kapadım,ne gelirse elime diyerek KONAD setimle bu desenleri yaptım,desenler bana biraz bağbozumunu andırdı,yeşil yapraklarıyla dallarından sarkan iri iri üzümler gibi,alttaki turuncu da günbatımı.. nasıl,desenler güzel olmamışsa bile benzetmeme kötü diyemezsiniz heralde dimi =D



Soldan sağa:Flormar SuperShine serisinin 50 nolu yeşil rengi
Pastelin 85 nolu Şeftali rengi
Flormar SuperShine serisinin 48 nolu mor ama moossmoorrr rengi :)
Flormarın bu serisinden hala edinmemişseniz, büyük ama çook büyük bir hata yapmışsınız demektir. Renkler alabildiğine canlı,ojelerin sürümü alabildiğine kolay, ojeler alabildiğine yoğun yani bir diğer deyimle eğer ilk katı düzgün sürerseniz,ikinci katı sürmenize bile gerek kalmayabilir!
KONAD larımı da yanlış hatırlamıyorsam DBMSTREND den almıştım ;)

sevsem de sevmesem de bu ojeleri silmeyip yarın işe böyle gideceğim,bakalım tepkiler nasıl olacak,beğenilecek mi :) ha gerçi işyerinde benim kadar rengarenk oje süren,KONAD lardan haberdar olan yok o ayrı :)
Sizce nasıl olmuş peki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder