18 Temmuz 2014 Cuma

Mekan Önerisi: Therapia Garden


Öyle bir yere gitsek ki, hem güzel yemekler yesek, hem manzara olsa hem de ekonomik olsa diyorsanız sizlere harika bir yeri tanıtacağım. Arkadaş grubumuzla geçen hafta gittiğimiz Therapia Garden bu aradığınız özelliklerin tamamına sahip.
İki gün önceden rezervasyonumuzu yaptırıp doğum günü için geleceğimizi belirttik ve bir Cuma akşamı Tarabya' ya doğru yola düştük. Hacıosman metrosundan çıkıp sahil tarafına doğru aşağı yaklaşık 10 dakika yürüdüğünüzde kolaylıkla bulabiliyorsunuz mekanı. Mekana dışarıdan baktığınızda içeride sizi nelerin beklediğini hayal bile edemezsiniz. Ki ben gitmeden fotoğraflarını incelememe rağmen gittiğimde bir kez daha hayrete düştüm. Kendileri de bu güzelliğin farkında olacak ki; mekanlarını "duvarların arkasındaki bahçe" diye tanıtıyorlar. 


 Therapia sorumlusu Engin Bey; ilk gittiğimiz andan itibaren bizimle yakından ilgilendi, menü içeriğinden tavsiyelerde bulundu, sık sık memnuniyetimizi öğrenmeye geldi. Bize özel miydi acaba diye düşündük ama diğer masaları da aynı şekilde sıklıkla ziyaret edip bilgi verip sohbet ettiğine tanık olduk.

 Arkadaşlarımız gelene kadar manzaranın tadını çıkarıp, mekanın birbirinden güzel alanlarının fotoğraflarını çektim. Dekorasyonu her kim yapmışsa harika bir iş çıkarmış. Her köşede farklı bir tarz olmasına rağmen hepsi birbiri ile uyum içerisinde ve her köşeden başka bir tat alıyorsunuz. Hemen girişte sizi kocaman bir kütüphane ve oturma alanı karşılıyor. 

Girişin solunda bulunan neon koltuklar ise benim gibi neon tutkunları için mükemmel bir görüntü!

Bu sandalyeleri arka fona alarak bir selfie çekmeden ayrılmak olmaz ;)











Gelelim yemeklere! Menünün hayli zengin içeriğe sahip olması, hepsinin güzel görünüp hepsini merak etmemiz sonucunda ortaya dört farklı şey söyleyip hepsinden tatmaya karar verdik. Engin Bey in de tavsiyeleri ile başlangıçlardan kadayıflı karides, kök sebzeli püre ve cafe de paris soslu bonfile, dört peynirli pizza ve köz patlıcanlı risotto istedik.




Bütün yemekler birbirinden lezizdi, normalde karidesi yemeyen ben bile kadayıflı karidesi severek bitirdim. Siz de ilk kez gidecekseniz bizim gibi menüden gözünüze kestirdiklerinizi isteyip tadımlık menüler oluşturun. Sonra diğer lezzetlerde aklınız kalır pişman olursunuz.

Bunca güzel hizmet, güzel manzara ve lezzete mekanın fiyatları da gayet makul. Belli aralıklarla fırsat sitelerinde de fırsat kuponuna denk gelebilirsiniz, ama benim önerim, fırsata bağlı kalmayıp kendiniz gitmeniz, ne de olsa fiyatları zaten makul, menüde fırsat kuponlarında belirtilen yemekler haricinde bir çok lezzet var çünkü, orada karar vermeniz daha güzel olacaktır ;)

Hem yeşillik, hem deniz manzarası hem de güzel yemekler olunca, adı gibi terapi oluyor insan. Gecenin sonunda-derler ya- pamuk gibi ayrıldık mekandan :) Engin Bey ve Therapia Garden' a ilgilerinden, kalitelerinden dolayı teşekkür eder, bu kaliteyi hiçbir zaman bozmamalarını öneririm. Sizlere de tavsiye ettim, eh artık terapi olma zamanınız geldiğinde kendinizi nereye atacağınızı biliyorsunuz!

Son olarak; kendim bizzat test etmedimse de; Pazar kahvaltıları için hazırlanan menüye ait bir görseli de paylaşmak istedim. Bunu görünce tez zamanda kahvaltıya da gitmeli diye kendime not düştüm, haksız mıyım?


Mekanı sosyal medyadan bulmayı bile kolaylaştırmışlar, size de takibe almak kalıyor ;)

1 yorum:

  1. Alllaaah'ımm öleceğim güzellikten!
    Cok begendim burayı. Özellikle kitaplığı ve koltukları şahaaane! Teşekkürler paylaştığınız için. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil