10 Şubat 2014 Pazartesi

yardımınıza ihtiyacım var!


Kızlar; hep ben tavsiyede bulunacak hep ben ürünlerden bahsedecek değilim ya. Bu kez benim size işim düştü. Uzun zamandır bir saç düzleştirici almak istiyorum ama hem bu konudaki yeteneksizliğim hem de piyasadaki ürünleri bilmediğimden hiç cesaret edemedim. Yeteneksizlik ne alaka derseniz; saçlara şekil verme konusunda resmen sıfırım. Eskiden bildiğimiz fön makineleri ile düzleştirmeye çalışıyorduk malum, şimdi kolay düzleştiriciler çıktı, onlarla bile pek beceremedim, boynumu alnımı yaktım defalarca. Nasıl başardın diye sormayın, büyük yetenek ister =D



Ama artık güzel bir ürün almak istiyorum. Piyasada bir sürü marka, model var malum. Modeli geçtim daha hangi marka bu konuda iyidir onu bile bilmiyorum. Babyliss, Rowenta, Remington, Braun, Arzum, Homend, Philips ve daha bir dolu marka. iyonlu, seramik vs özellikler de cabası... Daha önce araştırmamış biri için işin içinden çıkılmaz oluyor. Hazır sevgililer günü indirimleri varken önümüzdeki bir kaç gün içinde almak istiyorum. Yalnızca düzleştirici değil bir kit halinde satılan aynı zamanda dalga veren bir model varsa o daha bir makbule geçecektir tabi ki ;) Kullanımı kolay,fiyatı makul ve tabi ki saçlara çok zarar vermeyen severek kullandığınız önerebileceğiniz ürünleri, tavsiyelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.

6 yorum:

  1. Merhaba, bende aynı bu şekilde kararsızken üstelik hep köyü düzleştiriciler kullanmaktan yana dertli iken tanıştım Remington Pearl S9500 ile normalde 2 saatte abartısız kabarık söz dinlemeyen saçlarıma şekil verebilirken şimdi en fazla 15 dakika da yapıp çıkıyorum üstelik maşayada ihtiyac duymadan bukleler yapmasıda cabası :) 3 kız kardeş kullanıyoruz resmen aşığız öyle ki 2 cisini yedekledik.. remingtonun en büyük artısı 5 yıl garantisi olması ve en ufak arızada size sıfır ürün vermesi her türlü ihtiyacı tam karşılıyor bence.. Reklam gibi oldu biraz ama değil bir bakmanı öneririm :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Artık o kadar çok marka o kadar çok marka var ki haklısın bu kargaşaya düşmekte :)
    Öncelikle saçının yapısını belirlemelisin çünkü bazı ürünler sana tavsiye edilir ama senin saç yapına uyum sağlamayabilir. Senin ki inatçı bir saçtır diğerinin ki hemen şekil alan mesela.. O yüzden bu seçim çok önemli.. Ben dar plakaları sevmiyorum mesela kalın plakalar benim işimi daha kolaylaştırıyor gibi..İnce telli ve çok şükür kolay şekil alan bir saçım var philip sin bu ürününü kullanıyorum http://images.gittigidiyor.com/3477/Philips-HP-4667-SalonStraight-Pro-XL-Sac-Sekille__34775737_0.jpg
    Onun dışında braun saç maşam var ondan da çok memnunum braun markasını da önerebilirim düzleştiricisini çoğu arkadaşım kullanıyor memnunlar. Kit olarak satılanları ben hiç tercih etmedim isteklerimi karşılayamadıkları için olabilir tabi. Umarım isteğine uygun bi tane bulabilirsin, sormak istediğin başka bişey olursa buradayım ;)
    http://endlessharing.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. canım ben pılıps kullanıyorum menunum .
    saclarına ksıtrılan tokalarla ayı ve elıne tarakla bır elınde duzlestlrmeyı dene
    bakalım dıkkat et kendıne *-*

    YanıtlaSil
  4. Ben hem düzleştirici hem de maşayı Braun marka aldım. Yıllardır da kullanıyorum öyle güzel öyle iyi ki bence mutlaka önce Braun'a bak sonra karar ver :D

    YanıtlaSil
  5. merhabalar
    Aynı konudan bende sıkıntılıyım ne yazık ki ..saç yapımı konusunda el becerim sıfır :( Ben bir kaç yıl önce bir arkadaşımın tavsiyesiyle remington düzleştirici alacaktım hatta bir kaç gün arkadaşımın ki bende kaldı ve bingo hayatımda ilk defa saçlarımı jilet gibi düzleştirdim.Ürün kalın plakalı bir üründü fakat ne kadar aradıysam aynı ürünü bulamadım her yerde remingtonun ince plakalı düzleştiricisi satılıyor.Denk gelirseniz önereceğim marka remington bu konuda oldukça başarılı

    YanıtlaSil
  6. Remington Pearl benim saçlar çok kısa olduğundan kullanmıyorum ama
    remington maşası güzel
    arkadaşlarım da Remington Pearl kullanıyor oldukça memnunlar

    YanıtlaSil