26 Şubat 2014 Çarşamba

rimmel caramel cupcake


Uzun süredir Rimmel ojeleri severek kullandığımı sık sık postlarımda belirtiyorum. Renklerin canlılığı, fırçalarının sürüş kolaylığı acayip hoşuma gitti. Bu postta da; bugün kimbilir kaçıncı kez sürdüğüm, her sürmemde tırnaklarıma gün boyu hayranlıkla baktığım bir renk olan Rimmel Caramel Cupcake i tanıtmak istedim.



Tırnak bakımı için Rimmel in Nail Rescue serisini kullanıyorum. Aşırı ince tırnaklarım kolaylıkla kırılabildiği için her zaman base coat olarak bu ojeyi uyguluyorum. Tırnağı koruması bir yana, en basit faydası, koyu renk ojelerin tırnağa rengini vermesi sorunu da ortadan kalkıyor.


Ojemiz Caramel Cupcake, bir zamanların pek moda olan taupe denen köstebek rengini hafif andırsa da, onun kadar yoğun kahve kıvamda değil. Pembeye dönük alt tabanı ile aşırı sevimli, soft bir görüntüsü var. Nude, naturel renkleri sevenler bu ojeye hayran olacaktır. Ben normalde nude ojeleri opaklık sorunu çıkarması, sürerken bol bol dalgalanması ve çok çabuk kirlenmesi, renk atması sorunlarından dolayı pek kullanamıyordum. Ama bu renk her açıdan aşırı derecede mutlu etti beni. Bir kere opaklık konusunda çok başarılı, ilk katta rengini hemen veriyor, ama ben el alışkanlığı ve rengin daha yoğun olması için çift kat sürüyorum her zaman. Ojede dalgalanma sorunu çok nadir yaşanıyor, yani baya bir uğraşmanız lazım.

Rimmel ojelerinin tombul ve geniş fırçası sürüm kolaylığı sağladığı gibi, sürdükten sonra kısa sürede kuruyabilmesi de ojenin en sevdiğim özelliklerinden. 


Ojenin üzerine de yine Rimmel in Finishing Touch 3D plumbing top coat unu sürdüğünüzde hem kalıcılığı artıyor, hem de renginiz daha parlak bir görünüme kavuşuyor. Bütün kombinlerinizle kullanabileceğiniz bu rengi mümkün olduğunca gerçek hali ile yansıtmaya çalıştım fotoğraflarda. Ama siz bununla yetinmeyip bir alın deneyin. Neden gün boyu sürekli tırnaklarıma baktığımı, neden bu kadar sevdiğimi çok daha iyi anlayacaksınız ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder