5 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Yıl heyecanı!



Aralık ayı demek, artık bir yılı bitirdik, hoşgeldin Yeni Yıl moduna girmek demek. Bir çok insan bu yeni yıl olayını gavur icadı der beğenmez, kimi "ulan ömrünüzden bi sene daha geçti nesine seviniyosunuz" der küçümser. Bense; her türlü üzüntü, sıkıntı, moral bozukluğunu geride bırakıp, yeni güzelliklere, umutlara, süprizlere yelken açacağım yeni bir dönem olarak görüp umutla bakıyorum. Yani bir nevi her sene kendimi resetliyorum, ki seneye taze, ferah başlayalım, geçmiş yılın yükleriyle değil, başlayan seneye yönelik büyük umutlarla, pozitif bakış açısı ile devam edebileyim diye.



İşte bu yüzden Aralık oldu mu beni bir neşe, bir sevinç kaplıyor. Bunun bir başka sebebi de pek tabi ki her yerin ışıl ışıl, rengarenk olması. Kimileri dilediği kadar gavur icadı desin, herkes kendi gönlünden geçeni bildiği için artık kimsenin kimseye açıklama yapma ihtiyacı kalmadı. Üstelik hiç kimsenin bu görsel şölene karşı kayıtsız kalabildiğini sanmıyorum. Ben de yeni yıl ruhuyla süslenen avm leri dolanmaya, mağazalardaki incik boncuk süslemeleri incelemeye ve illa ki eve de o ışıltıyı yansıtmaya bayılıyorum. Evinizde kolaylıkla yapabileceğiniz, pek tatlı pek şık, ışıl ışıl neşeli görseller paylaştım. Dilediğinizi seçin, beğenin, hayatınızı şu soğuk kış günlerinde az daha renklendirin diye ;)


Malum yeni yıl süslemesi deyince herkesin aklına ilk yeşil, kırmızı ve altın sarısı renkler geliyor. Bu sene ben o renklerden ziyade BEYAZ a sardım. Pıtır pıtır yağan karları, kışı, saflığı, temizliği ve tabi ki umutları ifade eden bir renk benim için. Eh bu durumda yeni yıla da en çok bu renk yakışıyor. Bu sene beyazlarla dolu yeni yıl süslemeleri eminim sizi de çok cezbedecek.



Yeni yıl sabahında sevdiklerinize böyle bir sofra hazırlayarak pek şık bir görünüm elde edebilir, onları da şaşırtabilirsiniz.

Sanıldığı kadar zor değil eve,sofralarımıza bir kaç yeni yıl coşkusu eklemek. Krem şantili bir pasta yap, üzerine kendin kartondan kestiğin çam ağacı süslemeleri dik, işte bu kadar :)

Bu fikrin sadece yeni yıla yönelik olmaması, bütün bir yıl boyunca kullanılabilecek olması aşırı hoşuma gitti. Sıcacık, sevgi dolu evinizin böyle ışıldaması herkesin hoşuna gidecektir ;)


Buz kalıplarına koyacağınız ökseotu ile içecek sunumlarını da sıradışı hale getirmeniz mümkün.


Peekiii sevdiklerinize göndereceğiniz yeni yıl tebrik kartlarını kendiniz yapmaya ne dersiniz? (Biliyorum teknoloji çağındayız, biliyorum artık e-mail, facebook,mesaj ve hatta watsapp kutlamaları var. Biliyorum kartpostal tarihe karıştı. Peki neden bu unutamadığımız güzel geleneği, bir kaç dost için de olsa canlandırmayalım ki ;) ) Eminim bu devirde kartpostal gönderdiğiniz insan sizin ona ne kadar değer verdiğinizi çok iyi anlayacaktır.


Sofra, hediyeler derken evin dekorasyonunu da unutmamak lazım tabi :)







Yeni yıl gecesi ağırlayacağınız dostlarınıza süslü bir masa sunmak istiyorsanız; çok değil böyle ufacık minicik eklemelerle gösterişli bir görünüm elde etmeniz mümkün ;)

Her yeri ışıklarla süsledik, peki ya bu ışıklarla süslü kazağı kimler giyer? Hem de ışıkları karanlıkta parlayan cinsten :) bir kazak için 108 USD azıcık fazla(!) geldi bana,yoksa kesin alırdım =D
 Bu fikirlerin haricinde; sevdiklerinize sıradışı hediye yapımı için buraya , atıştırmalık ve hatta nailart önerileri için ise buraya göz atabilirsiniz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder