2 Ekim 2013 Çarşamba

Bayram çekilişi sonuçları


Elde olmayan sebeplerden ötürü hayli geciken bayram çekilişini sonunda bugün netleştirebildim.
Ne zaman el atsam sürekli yarım kalıyordu.Çekiliş sonucunu açıklamadan önce söylemem gereken şey; bundan sonraki çekilişler için de bir dipnot niteliğindedir.
Her seferinde özellikle ve defalarca belirtmeme rağmen; yorum bırakanların neredeyse yarıdan fazlası ya başka isimlerle blogu izlemeye almış ama bulamıyorum, ya gizlilik ayarları nedeniyle paylaşımları göremiyorum, ya da daha önce paylaştığı linke tıkladığımda sanırım artık sildiği için o veriye ulaşamıyorum. Baktım ki böyle incelemekle ciddi vakit ve aday kaybı yaşanacak, eleye eleye hiç kimse kalmayacak; bir kereye mahsus olmak üzere- hiç kimseye hak geçmesin diye- herkesi çekilişe dahil ettim.
Umarım bundan sonraki çekilişler açısından bütün hususlara dikkat edersiniz, çünkü gerçekten hem yorucu oluyor, hem de fazla bekliyorsunuz ve tabi ki bilmeden hak kaybına uğruyorsunuz :(



Çekilişin kazananı Gizemli Günler. Bana blogun facebook sayfasından mesaj atarak adresini ulaştırabilir. Şimdiden güle güle,güzel günlerde kullanmanızı dilerim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder