24 Eylül 2013 Salı

Yeni Sezonun Favorisi: A.Ş.K. dizisi


Dün akşam Bumerang ın seçtiği 3 talihli blogger dan biri olarak Kanal D nin yeni sezona hayli ses getirecek projesi A.Ş.K. dizisinin TBWA/İstanbul' daki ön gösterimindeydik.


Azra (Hazal KAYA) ve Şebnem (Aslı TANDOĞAN) adında, ayrı dünyalara ait iki kadının aynı erkeğe olan aşkının,farklı hayatların bir noktada kesişmesinin hikayesi...





Hikaye zaten uzun süredir internette dönüyor,benim bahsetmek istediğim kısım başka.
Diziye çok ciddi emek verildiği belli. Yapımcısından yayıncısına, senaristine kadar neredeyse bütün ekip büyük bir heyecanla toplanıp bizlerle eserlerini bir kez daha izlediler.


Öncelikle belirtmem gereken şey; bu dizinin fragmanlarda gösterilenden çookk daha fazlasının olduğu. Konu-içerik anlamında bakacak olursanız klasik Türk dizisi tekrarına sarmayacak gibi görünen, doğru-yanlış kavramlarını şaşırtıp ezberleri bozacak bir dizi olduğunu gördüm. En azından ben izlerken böyle bir kanıya vardım.


Oyunculuklar konusunda mükemmel seçimler yapılmış, Hazal Kaya bugüne dek oynadığı rollerden çok daha farklı bir rolle çıkıyor karşımıza,hırslı,kararlı,dominant karakteri ile ne Aşk-ı Memnu Nihal'i ne de Adını Feriha Koydum'un Feriha'sı... Kanımca bu dizi ile Hazal Kaya hayranları artacak.



Aslı Tandoğan dizilerde boy göstermeye başladığından beri çookk ilgimi çeken,beğenerek izlediğim bir oyuncu. Bu dizide de kırılgan zengin kız rolünü mükemmel üstlenmiş,hislerini seyirciye yansıtma konusunda hayli başarılı.







Hakan Kurtaş ise dizideki iki çiçek arasındaki böcek olarak kadın izleyiciler tarafından hayranlıkla izlenecek. Bir Çocuk Sevdim dizisindeki performansına göre hayli geliştirmiş oyunculuğunu,rol yaparken daha çookk iş çıkar benden diyor.



Nebahat Çehre ile Kaan Urgancıoğlu ise dizinin ilerleyen bölümlerinde daha da etkin olacak gibi görünüyor.



Ana karakterler olduğu kadar yan karakterler açısından da oldukça başarılı seçimler yapılmış.



Yalnızca öykü,oyunculuk değil tabi ki dikkat çeken. Dizi müzikleri sahnelere çok doğru oturtulmuş,o anın ruhunu,duygularını birebir yaşatan müzikler seçilmiş. Mekan seçimleri ve İstanbul' un üst plandan yapılan çekimleri ise büyüleyici!


Çok iyi hatırlıyorum;TV de daha tek tük diziler varken Asmalı Konak görüntünün ve renklerin farklılığı ile ilgimi çekmişti. İnsanı hikayenin geçtiği ortama çeken görüntü ve renkler gerçeklik hissini arttırıyor ve izlenen şeyden daha fazla zevk almayı sağlıyor. A.Ş.K. da bu gerçekliği yakalayanlardan olmuş.





böyle bir etkinliğe katılmak benim için hayli zevkli oldu. Bir dönem tespitlerimin büyük bir kısmının tv eleştirmeni Yüksel Aytuğ un köşesinde yayınlanmasından sonra dizileri inceleme-analiz etme olayına fena ısındım :) Benden bu kadar,daha fazla bahsedip de dizinin büyüsünü bozmamalı, daha fazlası için Çarşamba günü 20.00 de Kanal D yi izleyin derim. Şimdilik sizi bol bol görselle başbaşa bırakıyorum,diziyi izlediğinizde görüşlerinizi bekliyorum! Şimdilik içerikten bahsetmiyim ama ilk görsel; meslek icabı acayip gözüme battı ama hikaye onu gerektirdiğinden bir şey diyemedim =)

















SON SÖZ: Diziyi en güzel özetleyen bu kare oldu bence!

Bumerang ekibine bu güzel etkinlik için tekrardan teşekkür ederim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder