18 Ağustos 2013 Pazar

Yenilendik!


Güzel bir Pazar gününden herkese merhabalar.
Blogumun artık yeni,çok cici bir header ı var.Ayrıca artık başlığın altındaki etiketlerden,en çok ilgi duyulan konulara kısa yollardan ulaşabileceğiniz başlıklar ekledim. Umarım yeni halimizle daha çok beğeninizi toplarız.Ne zamandır bir header yaptırmak veya yapmak istiyordum ama nasıl yapılır veya kim yapar en ufak bir bilgim yoktu. Tamamen tesadüf eseri mükemmel bir insanla tanıştım. Blogumun header ını yapan;Shemellon blogunun sahibesi Gonca Hanım; son zamanlarda karşılaştığım en vefalı,en sıradışı insan.
Malum blog aleminde menfaatler ön planda tutulur,herkes kişisel çıkarları için bir şeyler yapar yaptırır. Ama Gonca Hanım açısından durum hayli farklı! Kendisi; tam anlamıyla bir hayvansever. Sokak kedilerine evinin kapılarını sonuna kadar açmış ve ben bi başıma ne yapabilirim ki? diyerek boşvermemiş bir gönlü zengin bir insan. Günlük sıkıntılarını bir kenara bırakarak; tasarım yeteneğini;kendi maddi çıkarları veya kişisel tatminine değil tamamen sokak kedilerinin doyurulmasına adamış!






Kendi tasarımı olan bir kaç header örneğini izni olmadan yayınladım,ama bu anlamlı projenin tanıtımı için beni mazur göreceğine inanıyorum ;) Blog yazarlarına header hazırlamak için herhangi bir ücret almıyor,istediği tek şey mini mini sevimli sokak kedilerinin doyurulması için mama gönderilmesi. Evet yanlış okumadınız; kendisi bu güzel tasarımları kendisine kedi maması göndermeniz halinde hiçbir ücret almadan yapıyor mailinize gönderiyor. Bununla da sınırlı kalmıyor,header ın blogunuza yerleşimi ve daha nice işlemler hakkında da yardımcı oluyor. Ben böyle sıcak,içten,ufak ama anlamlı bir sosyal sorumluluk projesi daha görmedim! Bugüne dek hep kurumsal anlamda yürütülen projelerden bahsediyordum,ilk defa bireysel bir harekete denk geldim ve açıkçası header ı kendisine yaptırmama karar vermem bu anlamlı hareketi sayesinde oldu! Bilgi almak isterseniz her header yapımında bir kedinin karnını doyurun postuna bakabilirsiniz ;) Kendisine buradan yeniden çok teşekkür ederim,ellerine sağlık.

3 yorum:

  1. Bu harika yazı ve hakkımda yazdıkların gerçekten beni çok duygulandırdı.Sana ve bu iş için katkıda bulunan her blog arkadaşıma Çok teşekkür ederim... Header'ını güle güle ve severek kullanmanı diliyorum.:)Bu sayede bende çok özel insanlar tanıyorum, bu yüzden çok mutluyum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. header'ımı beni kırmayıp yapan sevgili Gonca'yı tanımak gerçekten çok güzel.sokak hayvanları için gösterdiği duyarlılık karşısında saygı duymak ve destek olmaktan başka birşey gelmiyor insanın aklına.ne güzel sevgili gonca sayesinde senin güzel bloğunu keşfettim ve hemen takibe aldım.sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil