20 Mart 2013 Çarşamba

Turkuvaz ve Dore Uyumu!

China Glaze in Aquadelic rengi uzun zaman önce görüp de almayi kafaya koyduğum renklerdendi.. Dbms kozmetik le Tanaçan Kozmetik in ortak kampanya yapmasını fırsat bilip diger 2 güzel renkle birlikte bunu da sepete attım ;)
Zemine son zamanlarda hiç yanımdan ayırmadığım,bütün ojelerin altına hem base coat olarak hem de tırnak güçlendirici olarak kullanabildiğim Rimmel Stronger Try Harder cilasından sürdüm. Tek başına kullanıldığında da hafif pembemsi bir görüntü veriyor tırnaklara, içinde de mikro simler var, sağlıklı bir görünüm sağlıyor.

Gelelim hayranlıkla aldığım China Glaze ojeme! Gorsellerde tamamen mavi gibi görünse de esasen içinde mint yeşili tonu da barındıran bur mavi; tam anlamıyla aqua-okyanus tonlarına sahip bir renk,ben bu tona hayran kaldım! Ojenin opaklığı hayli tatmin edici, ilk katta kapatıcılık sağlıyor ve rengini veriyor! tabi ben hem çizgilenmeleri gidermek için hem de alışkanlıktan 2 kat sürdüm. Bu arada dikkatli sürmezseniz cizgilenme-dalgalanma yapabiliyor. Kuruma hızı da gayet iyi; ben bile bir kaza geçirmeden kurutabildim yani ;) Yanlış hatırlamıyorsam bu guzelligi 10 tl ye almıştım. Belli aralıklarla düzenlenen kampanyaları kaçırmamanız için; hala takibe almadıysanız DBMS Kozmetik ve China Glaze Tanaçan hesaplarını izlemenizi öneririm ;)



Tek başına kullanmak yerine avon un color trend serisindeki gold simli ojesiyle süslemek istedim. ortaya böyle mükemmel bir görüntü çıktı ;)


Bu kombin bana yazı mavisiyle denizi, gold rengiyle bronzluğu yani YAZ ı anımsattı. Yaz demek de mutluluk demek, yaz aşkı demek, neşe demek. Love and Peace demek bile olabilir =))) Beğendiğinizi umuyorum.



3 yorum:

  1. uv muhtesem renk :) yazi ozledim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. bu renk çok güzelmiş.. altınla da çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uzuunn zaman önce göz koymuştum indirime girince direk atladım :)

      Sil