28 Aralık 2012 Cuma

nail-art koleksiyonu!

Yılın Son Cuma gününden herkese MER-HAA-BAAA ;)
Yılbaşı gecesinde, işe giderken veya canınız ne zaman isterse o zaman yapabileceğiniz bir sürü nail-art derledim sizler için. Leoparlı, ombre, louboutin,cupcake, marble, balıksırtı, yarı mat, hayvanlar, resimler ve daha neler... Olabilecek her türlü nail art modeli ve tutorial denen nasıl yapılır gösterimi de görsellere dahildir efenim :) Toparlaması benden, seçip beğenip yapması sizlerden ;)

Yağmurlu havalarda içinizin kararmaması neşe bulmanız için biraz gökkuşağı iyi gelir ;)

 Bunlardan hala kaldı mı demeyin; denemediyseniz en kısa sürede deneyin. Louboutin ayakkabıların altının kırmızılığı tırnaklara geçti, furya uzuunn süre önce dindi, diyorduk ki halaa özenle yapanları bulduk :)

 Simli tırnakları seviyorsanız, siyahla gri tonlu simli ojenin birleştiği bu nail art çok hoşunuza gidecek ;)

 Bir ara blogger lar arasında CUPCAKE deseni yapmak moda olmuştu hatırlarsanız, destek amaçlı, zevk amaçlı olanlar vs. Şimdi siz sadece kendinizi düşünün, bu iştah açıcı deseni tırnaklarınıza uygulayın ;)


 Benim en sevdiğim nail art lar arasındadır kendisi; marble ya da bizim dilimizde EBRU nail artı. Üstelik yapımı için öyle sularla peçeteler bantlarla uğraşmaya da gerek yok ;)

 Panda görünümlü bu cici desen; China Glaze Ghoulish Glow ile yapıldığında karanlıkta da etkisini gösterecektir ;)

 Ve işte balık sırtı denen, pullu görünüme sahip nail art! İhtiyacınız olan tek şey dotting tool bile demeyeceğim, bir toplu iğne arkası ile de bu görünüme kavuşabilirsiniz ;)

 Daha önce benim de hiç görmediğim bir teknik; taban ojenizi sürdükten sonra tercihen simli bir ojeyi buruşturduğunuz poşete sürerek tırnaklarınıza bu rengi vermek. Tırnaklarınız oldukça farklı bir görünüme sahip olacaktır.

 Yarı ombre denebilecek bu nail artı yapmak sandığınız kadar zor değil, ihtiyacınız olan ise rengarenk ojeler ve bir adet sünger :)

 Sanırım artık leopar deseni denemeyen kalmamıştır,ama ben yine de bu şık görünümü yayınlamadan edemedim ;)

Bütün desenlerden farklı,yaratıcı bir desen istiyorsanız da, adım adım bütün aşamaları gösteren bu nail art çok işinizi görecektir ;)

 Hem puantiyeli hem de balık pulu gibi görünen bu desen benim çoookkk hoşuma gitti :)

 Yaratıcılık diye ben buna derim! Tuğla duvarlar gibi görünen bu deseni denesem acaba becerebilir miyim ?

 Yoksa erken mi konuştum? Asıl yaratıcılık burda mı demeliyim :)



Simler ve mat oje, en sevdiklerimizden, peki bu ikisini karıştırsak nasıl bir sonuç elde ederim diyenlere cevap burada!Parıltılı değil ama derin görünüme sahip simler ve mat tırnaklar,bence gayet şık bir görünüme kavuşmuş!

 Tırnak folyoları ile bu elegan görünüme sahip olmanız çok kolay!

 Bu deseni yapmak bir hayli vakit ve enerji istiyor gibi görünüyor ama sonuç çok cici değil mi?

 Ve sıra dışı nail art listesinin başında olabilecek bir desen; bana Dexter ı anımsattı, biz ona Dexter nail art diyelim isterseniz :) 

Tırnaklarınızda bu sevimli pandayı görenler hayran kalacak, gören bir daha bakacak :)

Hadi şimdi de tırnaklarımıza kar yağdıralım;)

 Size 1 değil 3 değil 5 değil tam 10 farklı nail art yapma tekniği sunuyorum. İşte 10u bir arada görselimiz ;)

 Bebe yakalar sadece gömleklerde kalacak mı sandınız? Bu çılgın moda tabi ki de tırnaklara da yansıyacaktı. İlkokul önlüklerini de anımsatan bu nail art ile nostalji yaşamanız da mümkün ;)

Söyleyin bakalım siz en çok hangilerini beğendiniz?

7 yorum:

  1. ya çok güzel görünüyorlar ama onlarla uğraşmak için vakit lazım :( Ben sabah evden çıkarken dişlerimi bile zor fırçalıyorum :( kaldi ki akşam eve gidince bunlarla hiç uğraşamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ben de öyle düşünüyorum ama kimi zaman da uğraşasım geliyor,oturup dakikalarca sadece ona odaklanıp zihnimde geri kalan her şeyi silebiliyorum,bir nevi meditasyon gibi oldu bana,tavsiye ederim bu şekilde denemeni :D

      Sil
  2. Hepsine bayıldım ama bazıları bana çok zor geldi onları yapamam heralde ebruli yi çok beğendim hemen deneyeceğim :)
    Tırnak folyolu modeli de çok beğendim tırnak folyosu alıp tırnaklarım biraz daha uzayınca hemencecik deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim normalde hiç el becerim yoktur ama enteresan şekilde bunların hepsi bana kolay geldi yaa :) hatta o en zor görünen mevsimli,ağaçlıyı bile yapabilirim gibi düşündüm ama tabi denemek lazım :D

      Sil
  3. o numara resimler teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. waoww hepsi muhteşem canım eline ve kalemine sağlık..
    en çok ise puantiyelilere ve doğa manzaralarına bayıldım:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Nail art çalışmalarınız ile ilgili sizinle görüşmek isterim.Fakat ulaşabileceğim bir iletişim bilgisi göemedim. Rica etsem bilgilerinizi sanemoztanik@gmail.com adresime yollar mısınız? Teşekkürler,

    YanıtlaSil