28 Ağustos 2012 Salı

ve artık kazanan açıklansın :)

Merhaba millet. Çok uzun süredir bloga zaman ayıramıyorum, öyle ki 26 Ağustosta sonlanan çekilişi bile anca neticelendirme imkanım oldu. Bilenler bilir, bilmeyenlere gecikme sebeplerim olarak, düğün dernek koşturmacası, evlilik ve balayı diye özet geçeyim :) Bundan sonraki postlarımda sizlerle de paylaşacağım bir takım bilgiler olacak, şimdilik artık evli bir bayan olduğumu, yeni hayatıma alışmaya çalıştığımı bilin yeter :) 

Şimdi asıl sizleri ilgilendiren mevzuya gelelim; Bu sefer yaptığım çekilişi neticelendirmek bir hayli zor oldu, sebebi ise katılımın fazla olmasına rağmen belirttiğimiz unsurları bir çok kişinin yerine getirmemiş olmasıydı. Her bir unsur açısından bütün yorumları tek tek inceledim,geriye kala kala 50 kişi kaldı...Ben şahsen çekilişe katılanlar açısından üzüldüm,bundan sonraki hediye çekilişlerinde bütün unsurların yerine getirilmesi ve ilgili linklerin DOĞRUDAN gösterecek şekilde verilmesini atlamayın lütfen :( Yalnızca facebook veya twitter linki verilmesi, paylaşımların kaybolmasına neden olmuş :( Öncelikle yorum sırasına göre gerekli unsurları sağlayan kişileri sıraladım. Random.org aracılığı ile 1-50 arasında yaptığım çekilişte 23 numaralı takipçiye kondu talih kuşu,ki bu da Melal oluyor :))

Şanslı takipçim Melal,bana ulaşıp adres bilgilerini gönderirsen en kısa zamanda kargoya verebilirim. Hediyelerini güle güle kullan :) Yeni hediyeler,süprizler güzellikler için takipte kalın gençler :)

1 yorum:

  1. Vayy ben mi kazanmışım süperr:)
    Canım blogunda sana ulaşabileceğim bir mail adresi bulamadım bu yüzden kendi mail adresimi yazıyorum morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil