9 Haziran 2012 Cumartesi

yenilendikçe yenilediğim ürünler-2

uzun zamandır alışveriş postu yapmadığımı fark ettim. işte karşınızda AVON un severek kullandığım ürünlerinden oluşan bir post,bu aylık alışveriş yoğunluğum avondan oldu,iyi de oldu aslında,her şeyi bir anda bir tek yerden alınca daha rahat oluyor :)
işte severek kullandığım ürünler,aralarında bir iki tane yeni deneme de karışmış çaktırmayın =) onlara dair deneyimlerimi de zamanla aktarıcam ;)

 Bir çok kişinin gayet iyi bildiği,yaz için ideal kokulardan olan Pur Blanca EDT. Solutions ürünlerinden alana indirimli fiyatı ile satışı vardı,tabi ki kaçırmadım ;)
 Avon Solutions serisi son zamanlarda çok dikkat çekmeye başladı. Ben de temel nemlendirici niteliğinde olan,jel kıvamlı nemlendirici gündüz kreminden aldım. Bir kaç gündür kullanıyorum,yüzde ferah bir his bırakıyor.Her markadan nemlendirici kremi denedim,çoğunda cildimin aşırı hassas olması nedeniyle minik sivilce türü şeyler çıktı yüzümde. Bu kremde böyle bir aksiliğe denk gelmedim şükür,memnunum tavsiye ederim ;)
 Skin So Soft serisi, yıllardır her bir çeşidini kullandığım vücut nemlendirme kremlerindendir. Daha önce gümüş ışıltılı,elmas ışıltısı,yoğun nemlendirme,sıkılaştırma vs. tiplerde her bir çeşidini denemiştim,bu kez de Işıktılı Görünüm Veren Besleyici Vücut Kremi ve losyonunu aldım. 
 Krem olanın oldukça yoğun bir kıvamı var,nemlendirme özelliği gayet tatmin edici,üstelik diğer kremler gibi yağlı his bırakmıyor,yaz günlerinde yapış yapış bir hale gelmiyor. Üstelik sürdükten sonra uzun süre o ferah his kalıyor.
 Losyon olan daha sıvı kıvamda,genelde losyon olan ürünleri tercih ediyorum sürülmesi kolay olduğu için. Bu kez uygun bulmuşken her ikisini birden alayım dedim,benim gibi nem fakiri bir cildiniz varsa,bu ürünler can kurtarıcı oluyor ;)
 Avon parfümleri arasında son zamanlarda en sık kullandığım parfümlerden biri Simply Because For Her. EDT olması nedeniyle çok fazla bir kalıcılık beklemeyin,ki zaten ekonomik fiyatları da göz önünde bulundurulduğunda yeterli kalıcılığa sahip diye düşünüyorum. Üstelik ben gün boyu bir kaç kez parfüm tazelemeye alışkın olduğumdan,yoğun kokulu,aşırı kalıcı parfümler bir süre sonra boğucu bir etki yaratabiliyor. Bu parfüme gelecek olursak,yaz ayları için ideal bir koku! Ben çiçek kokusu diye aldım ama sanırım hafiften şeker kokusu da var bünyesinde. Pembe şakayık,kiraz ve kremsi vanilya kokuları varmış zaten bünyesinde,hafiften şekeri andırması herhalde vanilyadan kaynaklanıyor :) Ancak bir kaç gündür kullandığım parfümü soranların sayısında bir hayli artış olduğunu söylersem ne denli beğenildiğini anlayabilirsiniz ;)

 Ve son olarak;İnce Güçsüz ve Yağlı Saçlar için Böğürtlen ve Hibisküs Özlü Saç Tazeleyici Sprey! oh be ne uzun isimmiş,yaz yaz bitmedi =) bu saç tazeleyici de neymiş diyerek daha önce kirazlı olanını almıştım,saçlarım gün içinde dumandan isten etkileniyor diye akşama doğru sıktığımda,sanki yeni yıkanmış gibi bir his veriyor,yani anlayacağınız cidden saçları tazeliyor. Kirazlı olanı ile kıyasladığımda bu biraz fazla yoğun kokulu geldi. Şeker kokusu hayli yoğun,yaz aylarında nasıl kullanırım onu bilemedim.Aksi gibi iki tane birden aldım. 
Şimdilik alışverişlerim bunlardan ibaret.
Son olarak,kendim ve zevkim için Avon üyesi olmuştum,hala da devam ediyorum alıp,getirtmeye.Bu ürünlerden ilginizi çeken veya aklınıza takılan bir Avon ürünü varsa, burdan yeni katalogu inceleyerek bana bilgi verebilir ;) 

8 yorum:

  1. ince ve yağsız saçlar için tazeleyici spreyi ben de denemek isterim.. benim de saçım aynen öyle çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan ziyade kirazlı olanı öneririm,kataloga bir göz at istersen,almak istediğin bir şey varsa bana haber vermen yeter ;)

      Sil
  2. purblanca'nın kokusunu bende seviyorum ama avonun parfümleri arasında favorim far away

    YanıtlaSil
  3. ince ve yağsız saçlar için tazeleyici spreyi denemek istiyorum benimde saçlarım bunaltıyor beni :D katalogta bulamadım yada benmi göremedim netten baktımda. ayrıca bloğunu çok beğendim :D paylaşımlar çok hoş devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünün aynısı 131. sayfada,şu anki katalog fiyatı 8,20 ;)

      Sil
    2. ço-ok teşekkürler :)

      Sil
  4. parfüm tercihlerimiz aynı cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel :) bu parfüm gerçekten çok hoş kokuyor ya,özellikle bahar aylarına uygun ;)

      Sil