21 Nisan 2012 Cumartesi

cecile sürprizi!

bu yazımda Cecile ürünlerini tanıtmış ve beklediğimden düşündüğümden çok daha iyi bir performansla karşılaştığımı yazmıştım. Bir kaç gün sonra iletişime geçip katalog göndermek istediklerini belirtip adres istediler. Kargom geldiğinde bu tatlı cicilerle karşılaştım ve hemen sabırsızlıkla açıp denedim.




Detaylı bir şekilde ilerleyen günlerde postunu yazacak olsam da hemen kısaca belirteyim,Diamond Lipgliss serisinin 01 numaralı bu ürünü geldiğinden beri çantamda, bir burdaki rujumu bir de onu dönüşümlü olarak kullanıyorum.içindeki simler rahatsız etmiyor,ne görüntü ne de metalik yapı açısından. renk fotoğraflarda gayet açık bir şekilde ortaya çıkmış,sadece dudakta biraz soluk görünüyor,nar çiçeğimsi turuncu bu renknormalde dudakta daha canlı duruyor. Ancak kalıcı değil,ha her yirmi dakikada bir ruj tazeleyen biri olarak çok önemsemiyorum bunu,otomatiğe bağladım artık :)



Pudrayı henüz deneme imkanım olmadı ama hem ıslah hem de kuru kullanılabilecek bir ürün gibi görünüyor,tonu beyaz tenler için uygun.Bu küçük sürpriz için Özsoy Kozmetik ve Tuğçe Hanıma teşekkür ederim :))

Cecile Kozmetik in son zamanlarda kendini bir hayli geliştirdiğinden bahsetmiştim.Websitesinde de YAKINDA Cecile Akademi ile karşılaşacağımızı söylüyorlar,bekleyip görelim bakalım.

4 yorum:

  1. süpermişcanım çok sevindim.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan ^^
    Ojelerine bayıldım bu arada.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları da http://bizimkiz.blogspot.com/2012/04/nailart-dedigin.html burda tanıtmıştımm :)
      çok teşekkür ederim ;)

      Sil