12 Nisan 2012 Perşembe

Erkekler kadınlaragiyimkuşamtavsiyeleri verdi!

Bugünkü yazımın esin kaynağı twitter :)
Şu an Türkiye TT sinde 3. sırada olan ve hızla yükselişe geçen #kadinlaragiyimkusamtavsiyeleri hashtag ine yazılanları okudukça çok eğlenceli ve öğretici bilgiler edindim. Kızlar yerinizde olsam bu önerilere dikkat kesilirdim,hepsinin üstünde ısrarla durulmuş çünkü :) Neden bu görseli kullandığımı ise yazının en sonunda anlayacaksınız ;)

Ama önce bilmeyenler için kısaca TT ve hashtag nedir onu açıklayalım.Efendim twitter her türlü konunun konuşulduğu bir mecra malum, TT ise o ülke veya Dünya genelinde bir dakikalık süre içerisinde hakkında en çok konuşulan konuların adlarının girdiği bir liste. Mesela Meral Okay vefat ettiğinden beri listede Meral Okay ismi..Hashtag ise; ordaki kelimelere deniyor işte #kadinlaragiyimkusamtavsiyeleri gibi ;)

Gelelim ana hatlarıyla mutlaka yapılması ve yapılmaması istenenlere :)

1-Kısa boylu kadınların kesinlikle dize kadar uzanan ya da daha uzun çizme giymelerine tahammülleri yok. Bakınız ortaya böyle bir sonuç çıkıyor:
2-Leopar desenden uzak durun, hele hele aynı anda birden fazla leopar kullanmayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin,aşırıya kaçarsanız 3. fotoğraftaki gibi görünürsünüz maazallah:
 
3-Tayt konusunda fazla fazla yorum var;fiziğiniz elverdiği müddetçe tayt giyin,yorumlardan anladığım kadarıyla maksimum 38 bedene kadar izin var, üstüne tayt zinhar yasak!Hele ki üstüne kısa bir tişört veya kazak giymek, afaroz edilme sebebi,aman diyeyim kızlar! Son olarak tayt üstüne şort giymeye de karşılar. Biz buna kısaca tayt giymeyin maddesi desek daha iyi olacaktı sanırım =)
 
4-Kızlar siz ne kadar sevseniz de,ben de buna anlam veremesem de,kısa ve net,erkekler UGG sevmiyor sevmiyor sevmiyor! o halinizle pandaya benzeten mi ararsınız koyuna mı,var oğlu var,en iyisi uzak durun artık şu meretten,bırakamıyorsanız birilerinden yardım isteyin :))
5-Bu kadar detaya inilmesi ilginç ama kadınlar olduğu kadar erkeklerden de ŞEFFAF ASKI takmayın uyarısının geldiğini gördük,sakın ha,linç etme derecesinde nefret ediliyor. Bu konuda görsel kullanmaya gerek dahi duymuyorum :)
6-Kadın erkek bir çok kişi, açık ayakkabı ile çorap giyilmesine karşı! Ben de oldum olası kötü buldum bu modayı ama hala da aşırı revaçta,hep derim yine diyorum modaysa moda neye yarar ben beğenmedikten sonra :)
En çok talep bu konularda toplanmış ve genelde herkesin ortak tek bir isteği var: o giydiğiniz şey çok süper über moda olabilir ama senin fiziğine,boyuna posuna kilona uymuyorsa GİY-ME! Kadınlara fiziğini tanıyarak,buna uygun giyinmesi öneriliyor, ki "kendimle barışığım ben" cümlesinin arkasına sığınarak türlü renk-desen-modellerle aslında doğal haliyle güzelken kendini boşuna çirkin gösteren kızlarımızın bu önerilere kulak vermesi lazım cidden. Herkesin birer Kate Middleton olması,onun gibi CUK diye oturan kıyafetler giymesini bekleyemeyiz,ama en azından kendini bilmesi,dolabını da ona göre dizmesi çok da zor bir şey olmasa gerek ;)
Benim toparlayabildiklerim bunlar,varsa başka öneriler,konunun altına yorumları alalım ;)
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim;olumlu,övülen görseller bulmak kolaydı da nefret edilen,kötü,çirkin şeylerin görselini bulmak hayli zormuş yahu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder