8 Şubat 2012 Çarşamba

kimsin,nesin,amacın ne,ne söyleyeceksin diyenlere :)

önce kocaman bir MERHABA!
Bilmem bu blog hevesim ne kadar sürer,başarılı olur muyum,ilgi duyan olur mu ama baktım ki her şey hakkında sürekli bir fikir yürütüyorum,baktım ki birileri bana sürekli bir şeyler soruyor,neden içimde kendi kendime konuştuklarımı,deneyimlerimi buraya yazmayayım ki dedim.okuyan olmasa bile,o konuyla ilgili bir şey soran olursa link atıp al oku derim,kolay yöntem değil mi :)
neyse ilk tanıtım yazısını fazla uzatmamalı.
aslında beni biliyorsunuz,yani benim gibileri :) her evde her hanede vardır benim gibiler,her muhabbette diyecek lafı,her konuda az da olsa yürütecek bir fikri olan tipler. Bizim kız ifadesinin nedeni de bu zaten,sıra dışı değilim, İstanbul' da yaşıyorum,her şey hakkında bir şey, bir şey hakkında -ki o da işim gereği hukuk oluyor- herşeyi bilenlerdenim :)
en iyisi bir süre beni takip etmeniz,neler yaptığıma bir göz atmanız.
yazı yazma sıklığım,kuralım yok,bir bakmışsınız bir günde 5 post girerim,bir de bakmışsınız 10 günde bir.
ikizler burcu bir insan olduğumu da belirteyim ki sonra bir takım şikayetlere maruz kalmayayım :)
o zaman ne diyoruz; 
hayırlı olsun,güzel işler olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder