8 Şubat 2012 Çarşamba

avon red 2000 ruj

avonun neredeyse tüm ürünleri mevcut bende :)
bazılarını başarısız bulmakla birlikte, özellikle rujlarının kalitesinden oldukça memnunum,uygun fiyatları da cabası :) 

zaten bir çok makyaj bloggerının aksine;ben az para ile çok çeşit alma taraftarıyım,tabi ki sağlığa uygun ürünler olacak merdiven altı üretimlerden bahsetmiyorum :)

ben de makyaj bloggerı olmadığıma göre onların aksini düşünmem çok abes olmasa gerek ;) benim o seviyelere gelebilmem için daha çoookk çalışmam gerekir,esasında öyle bir amacım da yok gerçi,amaç istediğim anda aklıma gelen istediğim şeyi yazıp paylaşmak,içimdeki enerjiyi dışa vurup sizlere de yansıtmak :)

neyse;gelelim asıl amacıma,ürünün tanıtımına :)


fotoğrafların tamamını gün ışığında çektim,rengini oldukça iyi yansıtıyor,
Avonun Little Black Dress parfümünü oldum olası çok sevmişimdir, daha sonra Little White Dress parfümü çıkardılar ve son olarak da yılbaşı arefesinde Little Red Dress :)
Yalnız bu isim yalnızca parfüm olarak satışa çıkması,bu isme özel koleksiyon hazırlandı, ruju ve ojesi ile birlikte :)
ve işte karşınızda Little Red Dress serisinin Red 2000 renkli ruju ;)

Ruju dudağınıza dokundurduğunuz anda yoğun bir renk elde ediyorsunuz,kalıcılık konusunda ise oldukça başarılı,şu da olsa iyi olurdu diyebileceğim tek şey biraz daha nemli bir yapıya sahip olabilirdi. 
Genel itibariyle nemlendiren,yumuşak rujlara alışkın olduğumdan ben yadırgamış da olabilirim tabi :)
umarım ilk sunumumu beğenmişsinizdir,yorumları mutlaka beklerim :)


bu arada son söz; "hoşgeldim çekilişim" şartları oluşturduğum anda,çok kısa süre sonra gündeme bomba gibi düşecek,duyun,duyurun derim :)

1 yorum:

  1. bende bunun numunesi vardı, gerçeğini görmemiştim hiç, güzelmiş :)

    YanıtlaSil